,,Hyung, už pristávame" zobudil ma Joon. Unavene som otvoril oči a pozrel z okna. Naše lietadlo pomaly klesalo k zemi.
,,To som naozaj prespal celú cestu?" zamrmlal som prekvapene
,,Jop. Spal si ako zabitý. Vzal som ti ale nejakú bagetu, pretože si nič nejedol" pousmial sa.
,,Ďakujem" pousmial som sa.
-
,,Jin by nás mal čakať v hale. Pôjdeme si k nemu odniesť veci a následne sa pôjdeme stretnúť s ostatnými" povedal mi svoj plán, keď sme prešli cez ochranku. Ja som len prikývol a prišiel k pásu, kde sme čakali na naše kufre.
,,Joon?" ozval som sa po chvilke.
,,Ano?"
,,Mám strach" priznal som a pozrel do zeme.
,, Hyung. Určite bude všetko fajn. Kook aj Tae ťa majú naozaj radi a budú šťastní, keď ťa znovu uvidia. To isté aj Hobi s Jiminom" povzbudivo sa na mňa usmial. Ja som naň prekvapene hľadel.
,,A-Ako vieš, že som myslel na nich"
,,Sme bratia. Poznám to..A bež pre ten kufor inak nám zdrhne" rýchle sme ich schmatli a stiahli k sebe. Pousmiali sme sa na seba a šli do haly.
Hala bola zaplnená ľudmi. Pomaly sme sa cez nich predierali a snažili sa nájsť Jina. Na Joonovi šla poznať menšia nervozita.
,,Joonie!" ozval sa hlasný krik. Obaja sme sa otočili smerom odkial ten krik šiel a sledovali bežiaceho Jina, ktorý bežal k nám. Namjoon pustil kufor a rozbehol sa naproti jemu. Zdvihol Jina do náruče a pevne ho objal. Bolo to ako nejake cliché z romantického filmu ale chápal som ich...Predsalen..ja by som urobil to isté keby šlo o Taeho s Kookom.
Majú ma ešte stále radi?
Ospravedlňujem sa za neaktivitu. Dostala som menši blok a nevedela sa prinútiť písať. Budem sa snažiť dostať sa do toho. Btw, je tu niekto kto sleduje 4 sériu attack on titan? Ak ano, tak aj vám prídu tie deti uplne vymleté? Mňa tam neskutočne vytáčajú....This is not about them 😂
MentolSuga
ESTÁS LEYENDO
My Crossdresser/TaeYoonKook
FanficMin Yoongi je 18 ročný chlapec. Už ho nebavil jeho normálny život. S bratom sa presťahovali do Seoulu kde Yoongi začína nový školský život ako dievča menom Min Yoonji. Avšak, ako dlho mu to vydrží?