truth

281 26 2
                                    

მეორე დილით თეჰიონმა გაიღვიძა ჯონგუკთან ერთად, რომელსაც მშვიდად ეძინა მის გვერდით. მისი სახე უდანაშაულო ბავშვივით იყო, როცა თვალები დახუჭა და თეჰიონმა იგრძნო, რომ ეს მომენტი მისთვის ასე ძვირფასი იყო. ცხოვრებაში არასდროს უფიქრია,  რომ მის გვერდით დაიძინებდა.

ბიჭი დივნიდან ფრთხილად ადგა და ცდილობდა მეორე არ გაეღვიძებინა და ტელეფონს დასწვდა. უკვე დილის 11 საათი იყო, ასე რომ, მას სჯეროდა, რომ კუკი უკვე გაიღვიძებდა.

ტაე: KOOOKKIEEEEEE

ტაე: დილა მშვიდობისა

მას შემდეგ რაც ბიჭმა მესიჯის გაგზავნა მოისმინა დივანის მეორე მხრიდან. ეს უნდა იყოს ჯონგუკის ტელეფონის ხმა .

ტაე: უკვე შუადღეა, მაგრამ

ტაე: გამოიცანი ვისთან მეძინა



ტაე: ჯანდაბა გუკი მიპასუხე.

ჯუნგკის ტელეფონი სულ რეკავდა და ეს თეჰიონს აღიზიანებდა.

ვინ ჯანდაბა უგზავნის მესიჯებს ჯონგუკს გაუჩერებლად? სტალკერია? ვინ ჰგონია თავი?

თეჰიონმა ტელეფონი დადო და ჯონგუკსის ტელეფონი აიღო. ის ყოყმანობდა, შეემოწმებინა თუ არა, ვინ უგზავნის მესიჯს, მაგრამ დაიფიცა, რომ მხოლოდ ერთხელ ნახავდა

მან დააჭირა სახლის ღილაკს შეტყობინებების სანახავად.

ტაე: KOOOKKIEEEEEE

ტაე: დილა მშვიდობისა

მან თვალები გააფართოვა და დაიყვირა: "რა ჯანდაბა?"

ჯონგუკი უცებ დაიწვა თავის თამაშში

ჯონგუკი უცებ ძილს მოშორდა და თვალები გაახილა "Რა რა?"

"ვ-რა-რატომ-იო-შენ -უჰ-კკ-კუკი?" თეჰიონმა ტელეფონს დახედა, მეორეს კი რამდენჯერმე ახედა.

ჯონგუკს პირი ნელა გაეღო, მაგრამ დახურა, სიტყვის თქმა არ შეეძლო.

"მთელი ეს დრო "გუკი" შენ იყავი?"

ყავისფერთმიანმა ბიჭმა ტეჰიონს რეაქციით შეშინებულმა თავი ნელა აწია



" სირცხვილი. კარგი, ჰმ. იცოდი? - მოიცადე. შენ ხარ ის, ვინც ნომერი ჩემს მაგიდის ქვეშ დადო." თეჰიონმა დაბნეულმა გადააქნია თავი.

ჯონგუკმა ამოისუნთქა.

იქნებ დროა ახსნა.

შეხედა თეჰიონს. "მე შემთხვევით არ დავდე ჩემი ნომერი შენს .აგიდასთან, ეს მხოლოდ გასართობად არ გამიკეთებია." აუხსნა ჯონგუკმა.

"თ-მაშინ რატომ გააკეთე ეს...?"

"მარტივი პასუხი."

"Რომელიც.....??"

ჯონგუკმა ჩაიცინა და უცებ ფეხზე წამოდგა.

"ვაიმე უკვე წასვლის დროა! ჯობია ჩემს ძმას გაუფრთხილდე!"

– მე მეგონა და-ძმა არ გყავდა. თეჰიონმა წარბი ასწია.

- მე ნამდვილად არ მითქვამს შენთვის ეგ! ჯონგუკმა თეჰიუნის ხმას მიბაძა. დეჟა ვუს ჰგავდა.

"შენ ხარ?" თეჰიონმა სახლიდან გასულ ჯონგუკის მიაძახა

"Ნახვამდის!"

მალე ჯონგუკი გამოვიდა და მოკლე დროში სახლიდან უკვე შორს იყო

რა-რა? თეჰიონის გრძნობები ციკლონივით აირია

მომწერე.Where stories live. Discover now