ხანგრძლივი 10 საათიანი ფრენის შემდეგ ლოს-ანჯელესში, ორი ბიჭი სასტუმროსკენ გაემართა დასასახლებლად. მერე ავტობუსით წავიდნენ Universal Studios-ში, თეჰიონი აღფრთოვანებული იყო. ჯონგუკმა იდეალურად ისაუბრა ინგლისურად, თეჰიონს პარკიდან ორი ბილეთი აიღო.
"წმინდა სირცხვილი!!! ეს ძალიან დიდია!" თეჰიონმა ახედა მბრუნავ გლობუსს.
ჯონგუკი მას მიუახლოვდა და მხარზე შემოხვია. "დავჯდეთ ატრაქციონზე?."
"Კარგი!"
"ოოოოოოოოოოო!" თეჰიონმა იყვირა, როცა მჭიდროდ ეჭირა მოძრავი ჭიყელის სახელური. ისინი ზევით-ქვევით მიდიოდნენ სიბნელეში ცივი ქარი რომ უბერავდა თეჰიონს გაღებულ პირში ნერწყვი დაუშრა . ჯონგუკს მის განწირულ ხმაზე გაეცინა და სიამოვნებით გაიბადრა
~ რამდენიმე საათის შემდეგ
36
ორმა ბიჭმა დაასრულა ძირითადად ყველა ატრაქციონზე ჯდომა, რადგან ორშაბათი იყო და ბევრი ვიზიტორი არ არის. მათ სამჯერ ატარეს რამდენიმე ატრაქციონი, განსაკუთრებით სიმფსონის, რადგან თეჰიონს ძალიან უყვარდა. მას უყვარდა ფაქტი, თუ როგორ გრძნობდა თავს ასე რეალისტურად მასთან ერთად ლოსანჯელესში.
"მართლა ძალიან დავიღალე ჯანგკუკ." თეჰიონმა თვალები დახუჭა ყვირილისა და აღელვებული დღის შემდეგ.
-მეც.მოდი დავბრუნდეთ სასტუმროში. ჯონგუკმა იღრიალა. თითქმის მზის ჩასვლის დრო იყო და ტემპერატურა მატულობდა.
218
ავტობუსში დაბრუნების გზაზე, თეჰიონმა შეამჩნია ეშმაკის ბორბალი, ისეთი მასიური, რომ მსგავსი არაფერი უნახავს.
"ჯუნგკუკი! შეხედე, ეს ეშმაკის ბორბალია" მეორემ სახე ფანჯარას მიაკრა და აღფრთოვანებული იყო.
"გსურს იქ წასვლა?"
"Შეგვიძლია??"
ჯონგუკმა საპასუხოდ თავი დაუქნია, ორივე ჩამოვიდნენ შემდეგ გაჩერებაზე.
YOU ARE READING
მომწერე.
Actionრასგააკეთებ თუ უცხო ბიჭი ისეთი გარეგნობის რომ დანახვისას მაშინვე სველდები მოგწერს რომ .... დასრულებული