I nadszedł kolejny dzień. Tym razem pierwszy wstał Ron. Nie chciał, by Harry znowu się wściekał, więc już wstał o 5 nad ranem i zabrał "Proroka Codziennego". Przeglądał go z niepokojem, bo nie chciał zobaczyć żadnych wiadomości o Hagridzie, Dumbledore'u czy Umbridge. Ale jednak natrafił na pewny artykuł... Zaczął czytać.
ALDENA CLAYKINS Z RITĄ SKEETER O UMBRIDGE I DECYZJI DUMBLEDORE'A. " GAZETY NIE PRZESTAJĄ O TYM PISAĆ- TO PEWNIE HIT TYCH WAKACJI"- MÓWI SKEETER.
Tym razem Aldena rozmawia z Ritą Skeeter o Umbridge oraz Decyzji Dumbledore'a. (AC-Aldona Claykins, RS- Rita Skeeter)
AC: Rito, mówiłaś że nie podoba ci się zachowanie naszej Dolores Umbridge. Dlaczego?
RS: Dlaczego? To podła... Malina, landryna i nie wiem co jeszcze. Jak ona się ubiera! Różowy to taki brzydki kolor... Ale mówimy o zachowaniu, więc.. Wiedz, Aldeno, że Umbridge specjalnie się pcha do Hogwartu, by zostac dyrektorem! Ja sobie tego nie wyobrazam, ale czytelnicy "Proroka" jak i moi musza wiedziec, ze UMBRIDGE to wredna, rozowa landrynka-malinka, ktora chce byc najlepsza i najwazniejsza!
AC: A co sadzisz o decyzji Dumbledore'a, ktory przyjal ja do Hogwartu?
RS: O Albusie? Moja droga, to jest szczyt wszystkiego. Nie wiem dlaczego i nawet tego nie rozumiem ale i tak to odkryje, o ile wczesniej "Prorok" mi nie zabierze tematu sprzed nosa... a wiec sadze, Aldeno, ze chocby niewiadomo co sie stalo, chocby Umbridge mialaby ochronic Hogwart przed upadkiem, DUMBLEDORE NIGDY nie powinien zatrudniac wlasnie Umbridge! Ja nie mam slow do tej... tej...
AC: Mowmy po prostu Dolores. Jesli bys mogla, co bys powiedziala Dumbledore'owi?
RS: Wygarnela bym mu wszystkie prawdy! Ze jest naiwny, glupi i ze nigdy w swiecie nie powinien zatrudniac Umbridge!
AC: Czy podoba ci sie to, ze wszyscy w kolko pisza o temacie Umbridge i Dumbledore'a?
RS: Szczerze, nie bardzo. No i gazety nie przestaja o tym pisac, a to bardzo zle. To glupi temat i powinni juz go nie poruszac wiecej. A i tak pewnie to hit tych wakacji...
AC: Dziekuje Rito Skeeter za ten wywiad. Czy chcialabys cos jeszcze dodac? Moze jakies zyczenia?
RS: Och, naturalnie. Zycze wszystkim ,moim i "Proroka" czytelnikom, duzo szczescia, radosci i cieplych, naprawde szczesliwych wakacji! Ach, i zapraszam na moja nowa ksiazke: "Sekrety skrywane przez lata". Uslyszycie tam o Umbridge, pani wybaczy, Aldenie, Dumbledore'u, Knocie, Potterze i innych. Zapraszam! Ach, no i dziekuje tobie Aldeno Claykins za wspanialy wywiad!-...za wspanialy wywiad...- wlasnie Ron skonczyl czytac artykul. To dziwne, ze wszyscy o tym pisza. No i ta ksiazka. "Uslyszycie tam o... Potterze". Jakie sekrety ma Harry? Kto moglby je zdradzic?
-Harry, Harry. Spisz?- zapytal, podchodzac do jego lozka w ktorym lezal.-Ron? A co ty robisz o...oo.. tej porze na nogach?- ziewal Harry.
-Teraz to nie wazne, wkladaj okulary i patrz na to- Ron wyciagnal przed jego twarz gazete.
CZYTASZ
Harry Potter i Komnata Szczescia
FantasiaHarry Potter wlasnie jest na 5 roku szkolnym w szkole Magii i Czarodziejstwa, Hogwarcie. Podczas biegania, razem z przyjaciolmi przewraca sie. Odkrywaja Komnate Szczescia. Wykorzystuja wode z Fontanny Szczescia do ich zycia. Czy ktos z nich poniesi...