Gerçeği Yakalamak-"Seni Seviyorum"

93 18 6
                                    

Uyandığımda etraf karanlıktı. Bu demekti ki ıslahanede şimdilik uyku vakti.

Ama burası pıhtılaşmış kan ve paslanmış demir gibi kokmuyordu.

Gözlerimi birkaç kez kırpma zahmetinde bulundum.

Şuan trendeydim. Doğru ya... Kaçmıştık.

Oysaki bana her şey rüya gibi gelmişti. Hani şu devamını merak ettiğiniz...

"Uyanmışsın kanarya?"dedi Mert.

"Evet."dedim. Gözleri dudaklarıma kaydı sonra yine bana döndü.

"Uyu hadi, yarın çok işimiz olacak."dedi.

"Evet,yarın çok işimiz olacak."dedim.

°^°°±°°^^°°^°°^°

Uyandım esneyerek. Benim öyle küfrederek uyanma alışkanlığım yoktu.

Kolaysa siz edin elinde bir boy kadar sopası olan gardiyanların yanında.

Çok erken uyanmamın sebebi alışkanlığımdan çok Mert'in 'Kanarya Uyan!' sesiydi

"Ne oldu"dedim mırıltı misali

"Jandarmalar yokluğumuzu fark etmiş. Şuan trendeler!"dedi yaklaşıp bana..

"Yakalandık mı?"dedim

"Kaçmazsak evet"

Her ne kadar hapisten kaçan iki genç soğuk kanlı olabiliyorsa o kadar soğuk kanlı olup umursamaz adımlarla trenin çıkışına yöneldik.

Arkamızdan kim geleceğini bilmeden bir deli misali yürüyorduk.

Adımlarımla Mert'le bir eşmişim gibisinden yürüyorduk. Mert biran durdu.

"Sanırım.. Zamanı değil kanarya.."

"Neyin?"dedim korkakça

"Yaren.. Seni Seviyorum."dedi gözleri büyüdü bana bakarken. Nefesim kesildi aniden

Olabilir miydi Bu? Sevebilir miydi 10 yılım boyunca yanımda duran adam?

"Bende seni.."diyebildim bir fare kadar cılız tonda

Sanki o da bunu bekliyormuşcasına rahatladı. Elimi sanki onunmuşcasına kavradı.

Yazarın ağzından

İki genç birbirine aptalca gülümserken Şerif Bay Kunt'u fark edememiştiler. Bay Kunt "Hey siz ikiniz!" diye bağırdı yaklaşık on metre öteden.

O anda Mert koşmaya başladı, Yaren'inse ayağı takılıp  başına ağır bir şey düşmüştü. Koşamıyordu Mert gibi.

Arkasına dönen Mert tam kaldıracakken Yaren'i durdurdu  onu .sevdiği kadının bir çift kelimesi

"Özgürlük İçin Koş!"

Mert hem ağlayıp hem koşmaya başlamıştı Yaren'i için ama onunda dudaklarımdan dökülen kelimeler vardı "Sana kavuşacagım."misali.

Mert'i elinden Kaçıran Bay Kunt Yaren'i tutsak etmişti kendine.

Yakalamıştı bir nevi napacaktı peki.

Yalnız Yaşlı Bay Kunt hep Yaren gibi bir kızı olsun istemişti. Yarenin güzelliğiyle büyülendi sanki.

Kıza yaklaştı yavaşça eline aldı telsizi "Yakalayamadık kaçanları"dedi şefkatli ses tonuyla.

Yarense yarı baygındı. Kullanamıyordu vücudunu.

Hissediyordu yavaşça silinen anılarını. Yeni doğmuş bir bebek gibi anlamsızca bakkyordu etrafa

Bay Kunt döndü Yaren'in başındaki kanları görmüştü. Hemen askeri aracına bindirip hastahaneye götürdü.

O gün aklına gelen fikirle muzipçe sırıttı. Adını bilmediği bu güzel kızı evladı sayacaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçeği YakalamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin