İlk gün

151 2 3
                                    

Sabah her zamanki gibi alarmımla uyandım. Kalkıp banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra okul kıyafetlerimi giymek için dolabımın önünde saçma sapan bakındım. Grili siyahlı bir karış bile olmayan eteğimi giydim. Okul gömleğini sevmediğim için siyah bi tişört giydim. Düzleştiriciyi prize takıp makyaj masama gectim. İnce bi eyeliner cekip dudak kremimi sürdükten sonra saçımı düzleştirip aşağı indim. Annemle vedalaştıktan sonra kulaklıklarımı takarak evden çıktım. Yaklaşık 10-15 dakika sonra okula varmıştım. Okul bahçesinde yeni çömezler saf saf geziniyordu. Onları takmayıp sınıfa cıktım. Sınıfa girdiğimde rüya öğretmen masasının üzerinde oturmuş müzik dinliyodu. Geldiğimi görünce masadan kalkıp yanıma geldi.
-napıyon lan
-allasen rüya bi kere de günaydın de be
-aman be günaydın
-sana da napıyon
-iyi sen
-iyi
Biz yan yana oturmuş müzik dinlerken kapı birden öküz gibi açıldı. Herkesin gözü birden kapıya döndü. İçeri iki tane hayvan girdi. Ben hemen kendimi tutamayarak:
-oha lan hayvan mısınız siz ? İnsan gibi giremiyonuz mu ?
-kusura bakma prenses(!) rahatsız ettik
-bi dahakine insan gibi gir.
-emredersin bebeğim
-insan gibi konuş be yavşak (rüya)
Rüya lafa atlayınca bizim yavşağın arkadaşı da durur mu
-sana ne güzelim sen ne karışıyon ?
-karışmam normal. sizin gibi teşkolara haddini bildirmek lazım.
-vayy atarlı güzel he sevdim bunu.
-allahın yavşağı
Deyip sınıftan çıkmak için kapıya doğru gidiyoduk kii BOOMMM.
Bay yavşak bana çelme takmaya çalıştı. Bunu fark edince ayağına vurup sınıftan çıktım. Kantine gidip boş bi masaya oturduk. Rüya kantine girip iki tane sütlü sıcak çikolata siparişi verip yanıma geldi. Sıcak çikolatalarımız gelince tam bi yudum aldık ki bay yavşaklar içeri girdi. Rüya onlar içeri girer girmez,benim intikamımı almak için yerinden kalkıp onların yanına gitti. Ayağı takılmış gibi yapıp elindeki sıcak çikolatayı rüzgarın üstünde döktü.
-ayy kusura bakma canım bilerek olduu
-lan allah senin cezanı vermesin bu nasıl bi hayvanlık öküz müsün sennn!!!
-üzüm üzüme baka baka kararır canım.
Sonra ben dayanamayarak lafa atladım
-kızım bu kadar acımasız olma ya
-nolduu şimdi melek ayağına mı yatıyosun planınız bu mu ?(ediz)
-ne diyon sen be ? lafta sokmayı bilirmiş anasının kuzusu(!)
Tam ağzını açmıştı ki zil çaldı ve sınıfa çıktık. Biz çantalarımızın oldugu sıraya gidip oturduk. Maalesef koca sınıfta bizim arkamızdan başka boş yer olmadığı için bay yavşaklar bizim arkamıza oturmak zorunda kaldı. Bizde arkaya dönüp ters ters onlara baktık. Rüya bana 3 numaralı bakışını atıp sinsi sinsi güldü. Burdan anlamıştım ki dil çıkarıp önümüze dönücez.
-1...2...3.......
Acelemiz varmış gibi dil çıkarıp önümüze dönüp kıs kıs güldük. Arkadakilerse bize ilkokul çocugu muamelesi yapıp takmamaya devam ettiler.
Hoca bizi daha fazla bekletmeyerek (!) sınıfa girdi. Masaya oturana kadar tüm kızlar hocaya yicek gibi baktılar. Biz de dahil....
-hayırdır bayır gülleri neye baktınız???
-siz hayırdır??
-off tamam kes(yavşak 1)
-bak adam gibi konuş kırarım o ağzını
Tam ağzını açmıştı ki hoca konuşmaya başladı.
-merhaba arkadaşlar ben yeni edebiyat hocanız Gökhan Solmaz. Bu sene edebiyat derslerini birlikte işliycez. Şimdi sırayla sizlerle tanıcaz.
Hoca böyle deyince birden farkına vardım. Biz bu bay yavşakların adını bile bilmiyoruz. Neyse birazdan öğrenicez. Ben böyle düşünürken sıra Rüyaya gelmiş bile. Rüya:
-Ben Rüya Gamze Koçyiğit
Bay yavşak 2 hemen arkadan lafa atladı.
-ahaha ben de kabus memnun oldum sjsjsjsjs
Arkama dönüp 2 numaralı 'Sen sesini kessene' bakışımı attım. Anlamış olacak ki hemen sustu. Hoca da bana dönünce sıranın bana geldiğini ve kendimi tanıtmam gerektiğinin farkına vardım. Ayağa kalkarak;
-Ben Eylül Deniz Yaman
Arkadan yavşak 1 hemen atladı. Tabii o yorum yapmasa olur mu.
-ahahaha eylül ekim hahaha
Rüya hemen arkasını dönüp
-sizin çeneniz fazla mı çıkıyor ne ?
Bende bunun üzerine dönüp
-komik bişey mi var ?
Deyip tersledim. Komik değildi. Ama onlar hunharca gülüyolardı. Hocayla göz göze geldiğimizde oturabilirsin anlamında bakış attı,ve yerime oturdum. Sıra bay yavşaklara gelmişti. Bakalım onların ismi neymiş...
Önce yavşak 2 (rüyayla uğraşan yavşak) ayağa kalktı ve
-adım Ediz Bozkurt hocam dedi e oturdu.
Daha sonra yavşak 1 (benimle uğraşan yavşak) ayağa kalkarak
-ben Rüzgar Deniz Dinçer
Deyip oturdu. Arkama dönüp
-dalga geçmeden de oluyomuş dimi ?
Dedim ve kızgın bi şekilde önüme döndüm. Arkadakilerse hiç takmayarak devam ettiler. Okul çıkış zili çaldığında Rüyayla yavaş yavaş aşağı doğru iniyoduk. Merdivenlerden inerken Rüzgar koşarak gelip omuz attı. Gerçekten canım acımıştı ama belli etmemem gerekiyordu ve
Dikkat etsene hayvan
Diye bağırdım.
Bozuntuya vermeden koşmaya devam etti. Okuldan çıktığımızda Rüyayla vedalaşıp evin yolunu tuttum. Müzik dinleyerek eve doğru gidiyodum. Bizim sokağa geldiğimde yine sinirlerim bozuldu. Karşı evde bi kaç gündür bi hareketlenmeler oluyodu,sanırım birileri taşınıyodu ve bu benim artık sinirlerimi bozmaya başladı. Evimizin önüne geldiğimde karşı evden çıkan şeyle öylece donup kaldım.
HAYIR YAA BU KADAR DA OLAMAZ DİMİİ! BU KADAR TESADÜF ÇOK FAZLA!

YAŞ 17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin