bölüm 5 ( verilen söz )

214 15 2
                                    

     Birkaç saat önce

Sasuke: (şaşırmış bir şekilde)ne demek boruto ortada yok
Naruto: bilmiyorum sabah kalktığımızda odasında yoktu eşyalarını toplayıp kaçmış
Sasuke: iyi de neden borutonun mühürlenicehinden haberi yoktu neden kaçsın ki
İno birden zihin transfer jutsusu ile konuşmaya başladı
İno: sasuke sakura saradanında hiçbir yerde bulamadığını söyledi ve bende cakraları sezemiyorum
Sasuke: saradadamı ortada yok nasıl yani ikisi birliktemi kaçtı
İno: yalnızca ikisi değil inojin, shikadai, cho-cho ve mitsukinin cakralarını sezemiyorum
Naruto: nasıl yani hepsi birden mi
İno: emin değilim ama öyle görünüyor
Shikamaru: Naruto ne yapıyoruz bir planın varmı
Naruto: bilmiyorum lanet olsun bilmiyorum!!!!
Kapı çalındı ve içeri bir  shinobi girdi.
Shinobi: hokage sama şehir merkezinde nue belirdi ve kontrolsüzce etrafa zarar veriyor
Shikamaru: ne nasıl yani bir de bumu!?
Shinobi: hayır yalnızca bu değil
Sasuke: başka ne var ?
Shinobi: kawaki denen çocuk devriye gezen shinobilere saldırmış.
Sasuke: demek öyle (düşünceli bir şekilde)
Shikamaru: bir şeyden mi şüpheleniyorsun?
Sasuke: sanırım hepsi birden borutonun kaçışıyla bağlantılı büyük ihtimalle dikkatimizi dağıtmaya çalışıyorlar
Shikamaru: sanırım haklısın.
(Shinobiye döndü ve) bütün shinobilere haber verin ve kaçakları aramaya başlayın şuandan itibaren uzumaki boruto yakalanması gereken bir suçlu.
Naruto: bu da ne demek oluyor!
Shikamaru: durum gayet açık onu çabucak bulmalıyız gokagenin zar zor mühürlemeye ikna ettik eğer bulunmazsa durum daha kötüye gider
Naruto: ama -(sasuke sözünü kesti)
Sasuke: bu öğrenilirse büyük ihtimalle idamını isticekler acele etmeliyiz .
  Herkes onayladı ve aramya katıldılar  bir müddet sonra bir iz buldular ve bu onları boruto ve arkadaşlarının bu sabah buluştuğu noktaya getirdi iki farklı grup vardı o yüzden ayrılmaya karar verdiler Naruto shikadai ve diğerlerinin gittiği yoldan gitti sasuke ise boruto ve diğerlerinin gittiği yoldan ilerledi.

Naruto

Hızla ormanda ilerliyorum ve bir hafifte olsa bir cakra sezdim ve daha da hızlandım ve önlerine geçtim ama bulduklarım shikadai,cho-cho ve inojindi beni gördükleri gibi durdular onlara borutonun nerede olduğunu sordum bilmiyormuş gibi yapmaya çalıştılar ama sinirli olduğumu anlayınca her şeyi anlattılar o zaman şuan sassuke onların peşinde olmalı bende çocukları yanımdaki shinobilere teslim edip hızla peşlerine düştüm umarım çok geç kalmam.

Sasuke

Hızla ilerliyor dum saat nerdeyse öğle olmuştu ve birden gözüme bir yılan ilişti bu mitsukinin olmalı o zaman doğru yolda olmalıyım yaklaşık on onbeş dakika daha ilerledikten sonra birkaç çanta buldum bunlar  boruto, sarada ve mitsukinin olmalıydı bu iyiye alamet değil diye düşündüm umarım korktuğum şey olmaz eğer durum öyleyse daha kötüye gidemez biraz daha ilerledikten sonra birilerinin savaştığını duydum hızla sesin geldiği yöne doğru ilerledim ve borutoyu gördüm saradaya saldırmak üzereydi hemen cebimden çıkardığım shurikenleri ona doğru fırlattım farketti ve geri çekildi ben de hemen saradanın önüne geçtim sinirlenmiş olduğu belliydi" bir sen eksiktin rinneganlı" diye cevap verdi bu kesinlikle Momoshikiydi karması tamamen aktifdi ve bir gözü byakugandı başında ise kırık bir boynuz vardı "anlaşılan başka çare yok bugün öğrencime verdiğim sözü tutmak zorundayım !!! "diye sinirli bir şekilde cevap verdim diğer shinobiler yaklaşıyordu kaçması zor olacağını fark etmişti "anlaşılan hepinizi öldürmem gerek " dedi ve saldırdı bende kılıçımla kendimi savundum ardından aşağıdan yukarıya doğru kılıçımı savurdum geri çekildi ondan sonra ona kılıçımı fırlattım ardından bir kunai fırlattım kılıçıma odaklandığı için kunaiyi farketmemisti " yer değiştirme tekniğin bu sefer işe yaramaz" dedi ve kılıçı yakaladı  kunai arkasına yaklaştığında yer değiştirme tekniği yapıp arkasında belirdim fark etmesi ile bana döndü bende elimde chidori yaptım tam karma ile emiceği zaman Kılıçım ile chidoriyi yer değiştirme tekniği ile değiştirdim ve kılıçımı savurdum geri çekilmeye çalıştığı için gözünün üstünü kestim ve açıyla geri çekildi.

Hızla ilerliyor dum saat nerdeyse öğle olmuştu ve birden gözüme bir yılan ilişti bu mitsukinin olmalı o zaman doğru yolda olmalıyım yaklaşık on onbeş dakika daha ilerledikten sonra birkaç çanta buldum bunlar  boruto, sarada ve mitsukinin olmalıydı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Momoshiki: lanet rinneganlı!!!
Sasuke: söylediğim gibi bugün ne olursa olsun sözümü tutucam !
Tekrar savaşmaya başlarlar momoshiki byakuganı yaralandığı için tam olarak savaşa ayak uyduramıyordu ...savaşın son darbesini uçurumun hemen kenarında uchiha sasuke indirmişti chidori ile göğsünü delmişti borutonun zihni yavaşça kendine gelmeye başlamıştı ve " çok üzgünüm" dedi kısık bir sesle ve uçurumdan aşağı düştü savaşın sonuna yetişen Naruto oğlunun en yakın arkadaşı tarafından öldürülüp uçurumdan aşağı düşüşünü görünce kanı dondu  ne yapacağını bilemedi birden uçurumdan aşağı atlamaya kalktı göz yaşları ile sasuke diğer shinobiler onu durdurdu diğer yandan sarada mitsuki olayın şokunu yaşıyorlardı mitsuki kabullenmek istemedi baştan sonra kabullendi ve ağlamaya başladı sarada ise gözlerindeki acıyla kendine geldi mangekiyo sharinganı uyanmıştı olanlar kafasında şimşek gibi çaktı ve oda ağlamaya başladı bir kaç saat sonra Naruto tamamen sakinleştiğinde  sasuke shinobileri borutonun bedenini bulmalarını emretti Naruto başta kabu etmek istemese de sasuke ve shikamarunun ısrarları ile birkaç shinobi ve çocuklar ile köye dönmek için yola çıktı olanları hinataya nasıl anlatıcağını düşünüyordu öfkeli ve üzgündü çocuklara kızamıyordu onlar sadece arkadaşlarına yardım etmek istemişlerdi bir kaç saat sonra hava kararmış bir şekilde konahaya yaklaştıklarında Naruto bir daha ağlamaya başladı çünkü kapının önünde onu ve borutoyu bekleyen hinata ve kızını gördü hinata Naruto nun ağlamaya başladığını görünce beyninde şimşekler çaktı ilkten kabul etmek istemedi çocuklara ve shinobilere ağlayarak borutoyu sordu hiçbir cevap alamayınca artık kesindi yere çöktü ve ağlamaya başladı Naruto sadece hinataya sarılıp onu teselli etmeyi deneyebildi himavari ise sadece ağlayarak anne babasını izliyordu çünkü oda anlamıştı abisinin bir daha geri gelmiceğini.

Bir hafta kadar aramaya devam edildi ve borutonun bedeni bir türlü bulunmadı bulunan tek şey onun nehir kenarında bir dala takılı kanlı çeketi idi bulunamıyacağı anlaşıldığında ona sadece sözde bir mezarla bir cenaze töreni hazırlandı borutonun kaçmasına yardım eden çocuklar cezalandırılmadı Naruto da hinatada bunu istemedi kendi arkadaşlarının ölümü bu onlar için yeterli bir cezaydı .

Yeni bölüm ile ilgili tahminleri bekliyorum

Boruto Gölgelerde kaybolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin