Boruto
Buraya geleli nerede ise bir ay olmuştu yaralarım neredeyse iyileşti artık rahatça hareket edebiliyordum sanırım yakında doryokumu kontrol etmek için eğitimlere başlayacaktım yatmak için hazırlandığım zaman kapı çalındı ve toneri içeri girdi elindekini bana uzattı getirdiği bir parşömeni incelememi istedi parşömen de çeşitli doryokulardan bahsediliyordu şimdiye kadar görmediğim doryakular bile vardı ben onları inçelerken toneri birden yavaşça kafama vurdu " istersen sonra istediğin kadar incelersin ilk önce kendi doryokun hakkında bilgi edinmelisin !" ciddi olduğu belliydi sadece gülümseyerek " tamam öyle yaparım" diyebildim sonra toneri san parşömende bir doryoku işaret etti " işte senin doryokun jougan bu hakkında fazla bir bilgi yok ama bilinen özellikleri bunlar ilk önce bunlarda ustalaşıçaksın sonra yeni özelliklerini bulmak için çalışırız" dedi başımla onayladım ve incelemeye başladım toneri hafifçe gülümsedi ve odadan çıktı bense hala parşömeni inçeliyordum bu özelliklerden bazılarını görmüştüm sanırım biri cakra akışını ve zayıf noktasını görmeni sağlıyordu başka özellikleride vardı boyutlar arasında geçişleri görebiliyordum bunlar bildiğim özellikleri zaten bilmediklerimde vardı yer değiştirme, yüksek miktarda cakra desteği , boyutsal geçit açmak ve sharingan ve byakuganın görüş yeteneklerine sahipti " anlaşılan böyle bir gözü olan birinde açık bulmak imkansız gibi " diye seslice düşündüm ve yatmak için hazırlandım ve uzandım ailemi düşündüm tonerinin söylediğine göre beni ölü biliyorlardı neler hissettiklerini düşündüm gözlerim hafif yaşlandı bunları düşünerek uyumaya çalıştım...
Sabah olmuştu antrenman için hazırlandım ve kalenin salonuna doğru yürümeye başladım birkaç dakika sonra salona vardığımda toneri çoktan eğitim için kullanıcağımız kuklalar ve aletler üzerinde uğraşıyordu beni farkedince hafif bir tebessümle " demek uyandın boruto eğitim için hazırmısın? " sordu bende heyecanla kendimden emin bir şekilde gülümsemeyerek " her daim dattebasa"diyerek cevapladım cevapımdan tatmin olmuş olduğu yüzünden belli bana eğitim alanını işaret ederek geçmemi istedi ve bende geçtim.
Toneri: ilk önce jouganı aktive etmeyi deneyelim.
Boruto: evet ( biraz duraksadı) iyide nasıl aktive edicem !
Toneri: ilk önce gözüne odaklan ve cakra akışını hissetmeye çalış!
Boruto: (bir kaç dakika odaklanmaya çalıştıkdan sonra ) lanet olsun bir türlü olmuyor!!
Toneri: ( iç geçirerek ) sanırım çok uzun bir eğitim olacak.Boruto
ilk iki gün boyunca sadecebir kere b aktive edebilmiştim yaklaşık bir aylık çalışma sonucunda aktive etmeyi tamamen ustalaştım bunun yanı sıra tajutsu ve yeni teknikler üzerinde çalışıyorduk yaklaşık iki yıl boyunca bu şekilde çalışmaya devam ettik nihayet jouganda tamamen ustalaşmıştım eğitimin son sınavında ise toneri ile herşeyimle mücadele edecektim her şey hazırdı eğitim aranesında toneri beni bekliyordu beni gördüğünde ciddi bir şekilde " hazırmısın uzumaki boruto ? " dedi
" hazırım " çiddi bir şekilde cevapladım ve savaşmaya başladık toneri ilk defa böyle görmüştüm sanki beni öldürmek için hareket ediyordu birden yüzüme bir tekme yedim " öldürmek için saldırmalısın yoksa kazanamassın boruto otsutsukiler sana yumuşak davranmayacak " nihayet anlamıştım bana böyle davranmasının sebebi buydu kendime bir tokat attım yaptığımı görünce şaşırdı sonra karma ve jouganı aktive ettim " bu sefer herşeyimle geliyorum! " hafifçe gülümsedi sonra yine ciddi bir ifade ile bana doğru hamle yaptı bende karşılık verdim onunla başa baş dövüşüyorduk bunun yeterli olmayacağını anladım kılıçım ve özel olarak işaretlediğim iki kunai çıkardım birini ona fırlattım eğildi ve kaçınmaya çalıştı ben yerdeğiştirme tekniği ile üstünde belirdim kılıçımı üsten aşağı doğru savurdum elindeki sopayla savundu bunu fark edince sopayı tuttum ve karnına tekme attım ama bu toneriyi yenmek için yeterli değildi bu şekilde sürpriz saldırılara devam ediyordum kagebunsinlerimde aynı şekilde saldırıyordu en sonunda karnına tam güçle kullanmadığım bir rasengan ile duvara fırlattım kazanmıştım ama bir sebepten toneri mutluydu ayağa yavaşça kalkmaya çalıştı ve " artık sana öğretecek bir şeyim kalmadı artık kendi yoluna gitmeye hazırsın. " mutluydum ama üzgündümde çünkü toneri benim iki yıl boyunca hem hocam hem arkadaşımdı o yüzden çok üzgündüm ama bu bir veda değildi onu ziyaret etmek için aya her zaman gelecektim gitmek için hazırlandım toneri ile vedalaştıkdan sonra son kez aydan dünyaya baktım " artık eve dönme zamanı " dedim ve bir geçit açtım ve yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto Gölgelerde kaybolan
Diversosilk yazım olacağı için pek imlaya felan bakamıcam o yüzden umarım beğenirsiniz