Poslední slova

15 2 0
                                    

Vážení, kteří jste se poctivou četbou dostali již sem. Dovolte mi vyslovit velké děkuji za krásnou odezvu u mých veršů. Ač byla menší, než u Tmavovlásky, i tak si jí neskutečně považuji. Děkuji Vám, posílám každému vzdušný polibek.

Tahle básnická sbírka byla doufám zlatý střed mé tvorby, Tmavovláska Vás hodně okouzlila a já pevně doufám, že Víla bude to nejlepší na konec, ta třešnička na dortu. Má tvorba nikdy nebude Biblí, Koránem ani meditací nikoho, účel mého psaní nikdy nebyl Vás vést na cestu, kterou já uznávám za nejlepší. Snažila jsem se, abyste si kromě příjemného prožitku někdy přinesli i nepochopení či znechucení, ač to bylo těžké. Odstrašující příklady jsou totiž taky potřebné pro život, což sama vím naprosto. Nikdy jsem si nemyslela, že budu publikovat básničky i zde. Měla jsem za to, že se spokojím s občasným přečtením své rodině. Mýlila jsem se. Už skoro dva roky poznávám počátky cesty snu k publikování knih- toť můj veliký sen a také se seznamuji s lidmi milými, lidmi sympatickými, ale i těmi, které bych osobně poznat nikdy nechtěla. Ovšem opakuji- odstrašující příklad jest pro život též důležitý, pomáhá nám totiž si vážit těch krásných věcí. Děkuji také právě těmto lidem, kteří se mne snažili držet u stereotypů, či nějak jinak negativně ovlivnit. Naopak, dali jste mi sílu více a lépe psát, abych dělala radost těm, kteří si to zaslouží.

Věřím, že jste v Brunetce nalezli příjemné rozptýlení, inspiraci, dobré či zlé příklady a mnoho dalšího, co vám zde může být nabídnuté. Ještě jednou děkuji Vám za odezvu a mým blízkým za podporu. S těmito slovy se svými loučím jako Brunetka a těším se na Vás jako Víla v poslední sbírce trilogie Básně jedné.

Vaše I.

KONEC 2. SBÍRKY

Básně jedné brunetkyKde žijí příběhy. Začni objevovat