V potemnělé ložnici, kde jediným zdrojem světla byl mírný měsíční svit, který pronikal skrze okno, se na sebe tiskly dvě vzrušené, vzrušením rozpálené, nahé postavy.
Obito se ve vlnivých pohybech necudně otíral o Kakashiho vypracované tělo a vlhkými rty zlehka oždiboval jeho krk, zatímco si rukama pohrával v šedých rozčepýřených vlasech. Chtivě narážel tvrdým ztopořením do toho druhého, otíral se o něj a tím tak oběma přivozoval neskutečnou slast, když se jim vzájemně lehce stahovala předkožka.
Kakashi byl jako v sedmém nebi. To, že se na něj po tolika dlouhých týdnech, nebo přesněji už měsících, konečně tiskne horké tělo jeho manžela a vypadá to, že konečně do něj zasune, bylo téměř nepředstavitelné. V rukách stále hnětl jeho kulatou prdelku, roztahoval a hned na to k sobě ty žádostivé půlky tisknul a sem tam mu boky vyrazil vstříc, jak moc příjemné a omamující to bylo. Cítit ho nahého na sobě, jak se na něm kroutí, jak na něj naráží svou tvrdou erekcí, jak chtivě ho líbá na krku, jak to konečně chce, bylo prostě naprosto žhavé. Kam se na tohle hrabal Iruka!
Černovlasý muž začal z krku horkými polibky putovat níž a níž. Jazykem zavítal do žlábku mezi klíčními kostmi a zlehka tam svého partnera zašimral, než pokračoval dál. Prsty se mu rozeběhly po pevném hrudníku a neopomněly cvrknout do vztyčených tvrdých bradavek. Bylo načase trochu popojet.
Vmísil se mezi Kakashiho roztažené a pokrčené nohy, snížil se v pase a zapřel se o předloktí. Jako nebezpečná šelma pohlížel do Hatakeho přimhouřených hloubek, které i v potemnělé ložnici svítily neutuchajícím očekáváním a vzrušením. Vyšpulil do vzduchu pořádně zadeček a mlsně si špičkou jazyka olíznul rty. S jemným úšklebkem si všimnul, jak se šedovláskovi oči překvapením rozšířily, kde mezi rty sevřel dva svoje prsty, aby je navlhčil a pak se s nimi přemístil až ke svému nadrženému tepajícímu otvoru, aby se mohl pořádně připravit.
,,O-Obito," vydechnul Kakashi a nasucho polknul, když se mu naskytnul ten lascivní výhled na to, jak se před ním jeho manžel připravuje a zároveň jezdí dlouhými prsty po jeho vlastním tvrdém ptákovi, jehož žalud začínal víc a víc vlhnout, jak ze špičky v jemných kapkách stékalo ještě průzračné sperma.
,,Hm? Nelíbí se ti snad to co vidíš?" zapředl černovlasý muž, vystrčil jazyk a celou plochou přejel po tom tvrdém a horkém kusu svalu.
Kakashi slastně zapředl a zvrátil hlavu víc do polštáře. Rukou vyhledal černou kštici a propletl v ní prsty.
Obito se víc pošoupnul blíž a sklonil se pořádně nad manželovým klínem. Zprvu jej dráždil jenom horkostí svého dechu a sametovou měkkostí svých rtů, když jemně přejížděl po mokrém žaludu, zatímco jeho vlastní navlhčené prsty klouzaly mezi půlkami a obkružovaly tak prstenec růžových svalů. Natočil hlavu mírně na stranu a u kořene bokem stiskl jeho žulově tvrdou erekci mezi svými rty. Takhle vyjel několikrát nahoru a dolů, znovu a znovu. Zanechával za sebou vlhkou cestičkou, kterou nazpět svými rty zase slíbával, než se pustil do dravého lízání. Nevynechal jediný milimetr na tom úžasném penisu, lízal ho a líbal, různě měnil intenzitu přitlačení jazyka a rtů. Uculil se potměšile nad tím, jak sebou Hatake trochu vyplašeně cuknul, když lehounce mezi zuby stisknul jeho předkožku a malinko ji potáhl dolů, dávaje si však velký pozor na to, aby mu neublížil. Prostředníčkem začal více tlačit na otvor do svého těla a sám musel slastně přimhouřit oči nad tím, když do sebe nechal zajet první článek prstu. Tak dlouho v sobě nic necítil, že se i mírně podivoval nad tím, že jej to vůbec nebolí. Zatlačil trošku dál a vzrušeně do Kakashiho penisu zasténal.
Šedovlasý muž rozvalený na zádech jenom přerývavě zhluboka oddechoval a užíval si tu úžasnou péči, která mu tak moc chyběla. Přimhouřenýma očima střídavě sledoval Obitův obličej a jeho prdelku, u které si jenom mohl představovat, co se tam právě asi odehrává.
ČTEŠ
Čtenářský cyklus: Kouzlo Vánoc [MadaNaru, ItaDei, KakaObi] ✓
FanficVánoce se kvapem blíží a Itachi dostane brilantní nápad strávit svátky společně se svým partnerem, jeho mladším bratrem a částí své rodiny. A i když Obitovo a Kakashiho manželství prochází velkou krizí, na nápad kývnou a poskytnou k trávení svátků s...