MFAQ — (maybe) frequently asked questions !! ;)
1) DATA ROZPOCZĘCIA — planujemy rozpocząć 2 stycznia 2022. tak kochani, rozpoczynamy nowy rok z kopyta, także zapnijcie pasy ;)
2) DOBRA, ALE O CO CHODZI Z TYM ODDAWANIEM AMBICJI GWIAZDOM? — działa to na zasadzie pewnej wymiany. postać x oddaje coś gwiazdom (marzenie, myśli itp., ogólnie nazywane jako „ambicje”) w zamian za np. wzmocnienie swojej mocy, wysłuchanie, wsparcie emocjonalne etc. gwiazdy nie przyjmują darów materialnych, a właśnie takie bardziej emocjonalne; dodatkow wymagają dodatkowo miłości do nich od osoby, która swoją ambicję oddaje, temu może to być tak confusing w tym świecie. krótko mówiąc, jest to coś w rodzaju takiej modlitwy, ale z widocznymi profitami, i z pewnym zobowiązaniem ze strony postaci x. temu oczy osób po oddaniu ambicji mienią się różnymi kolorami i łatwo rozpoznać, kto już po tym etapie jest.
3) JAK DŁUGO JEST PO ŚMIERCI H̶O̶R̶T̶E̶X̶A̶ HORTONA – WŁADCY SACRUM? — minęło krótko, i to w pojęciu naszego świata, bo zaledwie kilka tygodni. władcy sacrum trzeba szukać jak najszybciej.
więc horton umarł? anyway, so–
4) CZY RASY PRZYPISANE DANEMU DWOROWI NIE MOGĄ WYSTĘPOWAĆ W INNYCH?? — absolutnie nie!! są to jednak ramy, które pozwalają nam wam pokazać, jakie rasy podlegają jakiemu grzechowi, dlatego też istoty biorące udział w rytuale z powierzchni muszą być z konkretnych ras, bo reprezentują konkretny grzech, z którego chcą się (w domyśle) oczyścić. podziemniaki nie mają tego problemu oczywiście, podobnie służba!!
5) W TAKIM RAZIE, PODRÓŻE MIĘDZY DWORAMI SĄ DOZWOLONE? — absolutnie tak!
6) RAMY WIEKOWE? — pełnoletność osiąga się w okolicach pierwszego tysiąca życia. inna sprawa oczywiście w przypadku ludzi oraz taylie, którzy ze względu na swoje podejście do życia (and, well, ludzkość) mają to wszystko skrócone. wracając do długowiecznych, imo na spokojnie ci podchodzący do rytuału mogą mieć do ośmiu tysięcy. hortex miał plus minus dziesięć dych, gdy odstąpił swojego miejsca.
7) nie pytanie, ale w tym świecie księżyc i słońce to są one. warto o tym pamiętać!!
8) any other questions?? —>
9) OH. WOLNE MIEJSCA – DZIEDZIC I MIESZKANIEC IRY (GNIEWU) ORAZ MIESZKANIEC LIMPELII (NIEUMIARKOWANIA)!!!!!!
CZYTASZ
eternal bliss 𔓕 roleplay
Random❝ ─ I staniesz wtedy przed lustrem, staniesz, i z dumą powiesz, że było warto... ...a zdrada na twoich ustach, i krew na twoich rękach będą jedynie skutkami ubocznymi. ❞ Gdy Król Superbii, a zarazem Władca Sac...