❪ 𔘓 prawa świata, rytuały ❫

458 42 8
                                    


⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

PRAWA ŚWIATA

          ഒ Długowieczność – postacie z dworów Superbii, Indivii, Avaritii, Luxuries, Iry oraz Acedii mają bardzo wydłużony okres życia. Pełnoletność osiąga się w wieku około tysiąca lat, a potem żyjesz, ile wlezie. Postacie nawet z sześcioma tysiączkami na karku mogą wciąż wyglądać bardzo młodo. Wyjątkiem są mieszkańcy dworu Limpelii, którzy swoim trybem życia skrócili czas swojego życia oraz oczywiście ludzie.

          ഒ W takim razie: życzenie śmierci komukolwiek jest traktowane jako najgorsza obelga, więc raczej wolisz nie krzyczeć komuś w twarz, że chcesz, by zdechł. Tak just in case, Najświętsze tego podobno nie lubią ;)

          ഒ À propos Pierwotnych. Ich historia jest jedynie przekazem, idącym z pokolenia na pokolenie. Historia o ogrodzie, o podzieleniu się synów, została ustalona jako coś stałego i prawdziwego, ale nikt ci nie zabroni wierzyć w jakiegoś boga gadających skał, nikt ci też nie zabroni wierzyć całym sobą w Gwiazdy, ale warto mieć to na uwadze, że nie ma co we wszystko wierzyć.

          ഒ Od pokoleń ludność całego Lurnaih oddaje coś Gwiazdom. Marzenia, myśli, ambicje. Oddają to w zamian za wzrost mocy, spełnienie osobiste, coś, co gra w ich duszy. Tęczówki wtedy przenikają barwami, magią, widać po prostu, że jesteś już po oddaniu swojej ambicji. Wszyscy dworzanie biorący udział w Rytuale są po oddaniu się Gwiazdom.

          ...Raczej ;)

          ഒ Ludzie podziemia za to mają wyblakłe tęczówki, niczym ślepcy, ze względu na to, że nie mają dostępu do powierzchni, a co za tym idzie – nigdy nie ujrzeli Gwiazd. Well, w większości.

          ഒ Po podziale wystąpiło wiele wojen między dworami, ale wraz z upływem lat wszystko się zaczęło uspokajać; wszyscy zajęli swoje terytoria, a konflikty stały się bardziej słowne niż ogniem i mieczem. Oczywiście, zdarzały się wojenki domowe, ale załatwiane w swoim dobrze znanym gronie.

          ഒ Zakaz wszelakiego wróżbiarstwa, które traktowane jest jako profanacja daru Wyroczni i sprzeciwianie się woli gwiazd. Za to idzie się do podziemia.

          ഒ Och, warto wspomnieć, że postacie żyjące na powierzchni nie czują upływu czasu. Like, twój ojciec się na ciebie obraził i nie odzywa od dwudziestu lat? Było złożyć mu życzenia urodzinowe te dwadzieścia lat temu, pf!

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

RYTUAŁY

ഒ  ❪ — Nasz świat nie jest godzien. Nasz świat nigdy już nie będzie godzien w pełni. Nasz świat został zniszczony przez nas samych, nasze ambicje, lęki, grzechy. Najświętsze dały nam jednak ostatnią możliwość – możliwość wyboru. Zaufały nam, że podejmiemy dobrą decyzję w wybieraniu ludu, który będzie sprawował władzę nad Sacrum. Zaufały nam, więc dowiedźmy, że lud Lurnaih wciąż jest godny posiadania w swoich dłoniach Sacrum. Niech wygra najlepszy! ❫ – przemowa Oizysa.

          ഒ  Rytuał to nazwa na obrzęd wybierania następnego Władcy Sacrum. Osoba z danego dworu zdobywająca władzę, staje się następną koronowaną głową swojego dworu jak i całości świata Lurnaih. Jako osoba wygrana zostaje wyzwolona ze swojego grzechu i staje się czysta, a to samo dzieje się z dworem pod jego panowaniem. Dopiero po śmierci zwycięskiej osoby cykl się dopełnia i wtedy trzeba rozpocząć następny Rytuał wyłaniający następnego Władcę.

          ഒ  Podczas Rytuału odbywają się różne eventy, spotkania, konkurencje itp., które mają wyłonić najbardziej odpowiedniego spośród wszystkich. Są one oparte o panowanie nad swoimi wewnętrznymi pobudkami, sprawność fizyczną i psychiczną, znajomość filozofii itp.

            Wyrocznia jest bytem odpowiedzialnym za wskazanie następnego godnego dziedzica Sacrum według pewnych kryteriów. Zdolności Wyroczni są dziedziczone od pokoleń wśród wiedźm obu klanów. Mówi się, że Wyrocznia ma w sobie cząstkę czystości, dlatego jest najbardziej odpowiednią osobą do wyznaczania następnego Władcy. Wyrocznia również sugeruje jakie zadania mają się pojawić podczas jakiego Rytuału: bazuje to na zapotrzebowaniach Sacrum, ale również tym, co podpowiedzą jej Najświętsze.

            Naturalne jest to, że większą szansę na zdobycie chwały mają osoby z wyżej postawionych dworów.

            Osoby z podziemia biorą udział w drodze losowania wśród chętnych. Za swoje zasługi podczas Rytuałów mogą zostać włączone do dworu kogoś krwi królewskiej, komu akurat osoba z podziemia się spodoba.

            Gdy wygrywa zwykły mieszkaniec dworu, a nie ktoś z danej rodziny królewskiej, jest on automatycznie włączany do rodziny królewskiej. Nie liczy się to jednak jego prywatnej rodziny. 

         ഒ  Wszelkie chwyty są dozwolone.

         ഒ  Wszelkie chwyty są dozwolone

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
eternal bliss 𔓕 roleplayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz