═════ೋೋ═════
beloved by the stars
CALLUM HORTON
Pierworodny syn, będący pierwszym w kolejce do tronu Superbii oraz aktualnie przeżywający kryzys egzystencjalny królewicz, spowodowany własnym istnieniem. Sama Wyrocznia stwierdziła, że chłopak został pobłogosławiony niezwykłą przychylnością z strony Pierwotnych – co on sam zaczął kwestionować w momencie gdy jego moc zaczęła wzmacniać się podczas każdego nowiu. Niegdyś energiczny chłopak, teraz zmęczony życiem mężczyzna z dziwnym akcentem, problemami ze słuchem i ciągłą desperacją by zaimponować matce. Wolne dnie spędza siedząc za oknem wymachując nogami, pijąc whisky oraz starając się zatracić w avaritijskiej poezji.
❝ i am drowning, there is no sign of land,
you are coming down with me,
hand in unlovable hand. ❞═════ೋೋ═════
thinker, not a talker
ISILORIA SIMRA CALTHARAL
Isiloria jest drugim dzieckiem rodu panującego w Superbii. Jako tej młodszej przykładano trochę mniej uwagi, jednak nigdy jej to nie przeszkadzało, gdyż wolny czas poświęcała na pozyskiwanie wiedzy, oraz zdobywanie informacji, co stało się jej ulubionym zajęciem na dworze Fae pośród którego panował zawsze taki spokój. Urodzona w noc podczas której księżyc był w pełni dziewczyna została obdarowana silną mocą księżyca, jaky dostała ją od samych Gwiazd. Cicha, ale wiedząca o wszystkim co się dookoła niej dzieje dziewczyna ma nawyk do zbierania informacji nawet wtedy, gdy równa się to wtykaniem nosa w nie swoje sprawy. Jeżeli zaś nie wiesz gdzie może być, zapewne przesiaduje w bibliotece, czytając kolejny tom w jakimś dawno zapomnianym języku, który udalo się jej jakoś przetłumaczyć.
CZYTASZ
eternal bliss 𔓕 roleplay
De Todo❝ ─ I staniesz wtedy przed lustrem, staniesz, i z dumą powiesz, że było warto... ...a zdrada na twoich ustach, i krew na twoich rękach będą jedynie skutkami ubocznymi. ❞ Gdy Król Superbii, a zarazem Władca Sac...