Na een paar uurtjes komt een van de doktoren de wacht kamer ingelopen en zoekt naar Madelein en Delano zijn moeder, als hij ze ziet zitten loopt hij naar ze toe en geeft ze een keuze...
Eerst goed nieuws of eerst slecht nieuws...
Ze kiezen voor eerst slecht nieuws,
- Delano zal nooit meer 100% de oude worden.
Maar het goede nieuws is,
- Hij zal volgende week weer naar huis kunnen en mag over een maand pas weer naar school.Delano moet ook elke week terug komen tot ze zeggen dat het goed is en het niet meer hoef.
Ze mogen weer naar hem toe en hij is bij bewust zijn dus Madelein kan weer met hem praten gelukkig.
Dit gaat nog uren door dat gebabbel...
*-*-*
Het is nu een week later...
Delano is thuis en ligt lekker in zijn bed.
Madelein zit nog op school, maar is bijna uit.
Als ze uit is gaat ze meteen door naar Delano en neemt ze wat lekkers voor hem mee...De schoolbel gaat en Madelein rent zo snel mogelijk tussen alle scholieren door naar haar kluisje.
Ze pakt haar telefoon en ziet een berichtje van Delano er in staan.
Ze opent het berichtje en begint te lezen,- Hey beautiful zin om straks op mijn slaapkamer film te gaan kijken met mij?
Madelein krijgt een kleine glimlach op haar gezicht en ze sms't hem terug,
- Ja lijkt me leuk tot zo XXX
En ze stopt haar mobiel weer in haar broekzak.
Ze propt haar boeken in haar kluisje en rent naar buiten, pakt haar fiets en raced naar Delano toe.
Als ze er is komt ze eerst even op adem voor ze aanbelt.Ze belt aan en zijn moeder doet open.
Ze laat Madelein binnen en zegt "leuk dat je er bent hij wacht al de hele dag op je."
Madelein haar mondhoeken krullen om hoog en voor ze wat kan zeggen word ze onderbroken "kun je dit aan Delano geven? Hij heeft nog niet echt gedronken vandaag"
"Okey is goed dank u wel"
En Madelein loopt maar boven.
Ze klopt netjes op de deur en wacht op antwoord "binnen" word er gezegd, Madelein doet de deur open en zegt "room serves" als geintje en Delano moest wel beetje lachen.Ze geeft hem zijn drinken, "zo welke film gaan we kijken?" Zegt ze "uhm je mag kiezen ik heb The Lion King, King Kong en Alien" zegt hij vol vreugde.
"Doe mij maar Alien" zegt Madelein en ze pakt de cd en doet hem in de dvd speler, ze geeft Delano de afstand bediening, Delano klopt op zijn bed dat Madelein naast hem moet komen liggen.
Ze weet niet wat ze moet doen maar gaat toch naast hem liggen.
Als de film begint, begint het al meteen goed met een grote Alien, Madelein krijgt de rillingen als ze de Alien ziet.
Delano slaat zijn arm om Madelein heen en trekt haar wat dichter naar hem toe, ze begint te blozen, maar dat heeft hij niet door.
Ze zakt nog wat onderuit en legt haar hoofd dicht tegen hem aan.Halven wegen de film trilde Madelein helemaal van angst, maar dat vond Delano totaal niet erg "ik bescherm je wel babe er zal je niks overkomen" zegt hij
*-*-*
rest van dit hoofdstuk komt nog
*-*-*
Madelein geeft een klein glimlachje en rolt met haar ogen.
Delano zag het gelukkig niet.
Madelein staat op en zegt dat ze naar de wc moet, ze loopt de slaapkamer uit en loopt naar het einde van de gang en doet de wc deur open.
Ze hoeft helemaal niet maar ze wil hier weg.
Ze is doods bang dat ze haar ouders nooit meer zal zien aangezien ze Delano niet helemaal 100% vertrouwd.Ze trekt de wc door en loopt weer naar Delano toe.
Ze gaat op de grond zitten en Delano kijkt haar aan wat ze nu weer doet.
"waarom ga je op de grond zitten? dat zit toch niet lekker?" vraagt hij.
Madelein kijkt hem aan en haalt haar schouders op "ik zit wel vaker op de grond" zegt ze bijdehand.Delano kijkt weer naar de tv.
Madelein kijkt heel even naar Delano en krijgt de rillingen van hem 'wat als ik straks niet meer weg kom? wat als ik straks NOOIT meer van hem af kom? zo kan ik toch niet leven?' denkt ze en ze pakt haar telefoon en doet net alsof ze een sms'je van haar moeder heeft gekregen dat ze naar huis moet."Sorry Delano ik moet naar huis, mijn moeder smst me net dat mijn oma in het ziekenhuis ligt en ik wil graag met mijn moeder mee naar mijn oma toe. Misschien een ander keertje weer afspreken." zegt Madelein 'kut wat zeg ik nou weer? een ander keertje weer afspreken? wat is er mis met jou? ik verzin dan wel weer iets hoop ik.'
"oké is goed spreek je later" zegt Delano en hij staat op en geeft Madelein een zoen op haar mond.
Madelein kijkt geschokt en rent de kamer uit, de trap af en zo naar buiten, pakt haar fiets en raced weg. Ze heeft nog nooit zoveel haast gehad en nog nooit zo veel afschuw voor een persoon gehad, door een kus voelt ze zich meteen vies.
Als Madelein eindelijk thuis is rent ze de trap op en zet de douche aan en gaat er met kleding en al onder staan.
'ik ben vies! heel erg vies! ik moet schoon worden!' zegt ze in haar hoofd.Na een uur onder de douche te hebben gestaan met haar kleding stapt ze er eindelijk onder vandaan.
Ze kleed zich uit en droogt zich af.
Trekt haar pyama aan en gaat op haar bed liggen.
"Ik doe vandaag niks meer ik heb het gehad" zegt ze zachtjes.Na enkele minuten valt ze in slaap.
JE LEEST
Madelein (NL)
RomanceMadelein is een dood normaal tiener meisje die een jongen leert kennen en bla bla bla... het gebruikelijke verhaal! Een dood normaal verhaal zul je nu vast denken... maar is dat ook zo???