Madelein staat op, kleed zich aan en gaat de deur uit zonder eten.
Normaal slaat ze nooit eten over.
Madelein is vandaag zichzelf niet.
Ze zet haar koptelefoon op en fietst naar school.Ze zet haar fiets in de fietsen rekken en loopt de school binnen.
Ze hoeft nog niet naar haar kluisje, want ze heeft een wiskunde proefwerk.Ze gaat aan een tafeltje zitten bij het raam en staart naar buiten.
De leraar staat nu al enkele minuten naast Madelein zonder dat ze het door heeft.
"Jonge dame wilt u uw koptelefoon af doen en met de les mee doen?" zegt de leraar, maar ze reageerde niet.
De leraar tikt haar aan en Madelein schrikt uit haar dagdroom.
"Sorry meneer" zegt ze met een trillende stem aangezien iedereen naar haar kijkt en haar uitlacht.Madelein voelt tranen in haar ogen branden, maar weet ze in te houden met veel moeite.
*-*-*
De les is voorbij en de toets ging verschrikkelijk...
Madelein rent naar haar kluisje en pakt haar biologie boeken en rent naar het lokaal.
Iedereen zit er al en ze is 1 minuutje telaat.
Er is nog 1 plekje vrij achter in het lokaal naast de verleegste jongen van de hele school.
Ze gaat naast hem zitten "hey" zegt ze vriendelijk "h...h ... hoi?" zegt hij verlegen.De hele les blijven ze praten het lijkt wel alsof ze elkaars helen leven kennen.
Zodra de les voorbij is lopen ze samen naar de kantine, omdat het pauze is en gaan ze met zijn tweeën aan een tafel zitten.De pauze gaat snel voorbij en ze moeten nu al meteen door naar de volgende les.
Ze zijn er als eerste en Madelein is gewend om voorin te zitten en vraagt of Bas naast haar komt zitten, hij twijfelde of hij het wel moest doen, maar besloot toch om het wel te gaan doen.
Zodra de rest van de klas binnen komt lopen kijken ze Madelein en Bas heel raar aan, maar Madelein negeert het terwijl Bas dat niet kan "wat kijken jullie?" vraagt Bas een beetje bot.
Niemand reageerde en gingen allemaal op een plek zitten.De leraar komt nu ook binnen lopen en kijkt ook een beetje raar, maar of dat nou aan zijn gezicht ligt of omdat Bas en Madelein naast elkaar zitten weten ze niet...
In ieder geval bleef dat gezicht van de leraar de hele les zo staan dus lag het dus gewoon aan zijn gezicht...
Bas en Madelein waren de hele les aan het grinniken over het gezicht van de leraar aangezien die heel grappig was, ook al duurde de les voor hun niet lang.
Bas en Madelein werden de klas uit gestuurd wegens het verstoren van de oorden en moesten zich melden bij de directeur.*-*-*
Sorry guys dat het zolang heeft geduurd maar ik heb het erg druk...
Ik zal meer proberen te schrijven I PROMISE!!!Hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden :) LATERZZ
JE LEEST
Madelein (NL)
RomanceMadelein is een dood normaal tiener meisje die een jongen leert kennen en bla bla bla... het gebruikelijke verhaal! Een dood normaal verhaal zul je nu vast denken... maar is dat ook zo???