ch-11

48 12 19
                                    

FORGET ME NOT

JIMIN FF 🐥 🐥 🐥

------------------------------

"Niminah chuan I hrilh ta em?...egtinge atih?..." tiin phur tak chuan jimin chuan mn zawt a, k phu zawk a sawi mai tur pawh k la hrelo.

Ngawiteh...k la hrilh theilo ang, ani pawn a duh ve tih a hriat chuan an inngaihzawn a hnai tulh² mai dawn sia...aaa...k la phallo.

Mahse...tinge maw k rilru chu ahan chhiat em² mai chule...an inngaihzawn thuai kha ani lawmni k thil duh chu?....aa...mahse...jimin hi k la phallo...aa...k buai vek!.

"Mawh?...mn chhang ta che?!! Ege I ngaihtuah a khatia mn en rega?.." arawn tih chiah chuan k ngaihtuahna atag chuan k harhchhuak zawk mai.

K mit k khap sak a, k nui zeuh a "aaa...ih...k la..k la hrilh lo" k ti bah nuai a. Mak tih hmel tak chuan mn en ha a, k awmdan chu mak atih hmel hle mai.

"I la hrilh lo maw?!...tak² ami?...I hrilh dawn emo k lo ti hmana" tiin anui zeuh a.
"Ih...Nia...hrilh thuai chu k tum alom..a hriat ve gei chu agai alom tiro?" K ti zawi Sapa, ani erawh a nui suk thung.

"Anih...amah hian hria se iti ve hrim² em?" Tiin k zawt a.

"Zep lo ah chuan...hria se k ti...mn duh ve angem le tiin zantin k gaihtuah thin a. Mn duh ve se...k ti khawp mai." Ati Sapa.

Jimin....leejung hian a duh ve che ani tih hi hre Tala I va han hlim ve dawn tak em...! Mahse...tinge tun tum chu tinge k hma k sial leh tak thut leh mai sia le?...in inngaihzawn kha k thil duhpui che u kha ani meuh mai asin....

Jimin mn gaidam rawh aw...keipawh hian k hmagaih ve em che ani. K duhthu che hi hre ve la k ti khawp asin...mahse....arem silo anih hi.

"Lo lunngai suh..amah k zawt tawp aga thu Chiang chu kn hre thuai mai dawn alom tiro?" Tih pah in a hnung chu k beng thak² a, ani pawh hlim hmel tak chuan mn nuih sanga.

𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙨𝙠𝙞𝙥*......

"I duh ve tak2 ani tiro leejung?" Tiin leejung-i chu nuih sang chung chuan k zawt a, a kun hniama, anui dat a.

"Iti tak² em?"tiin k zawt nawn leh a.

"Immm..." tih pah hian a lu abu zeuh a, k thaw huaia, "i duh ve ani tih a hriat huna a hlim tur zia hi aw..." tiin phur hmel zet chuan k tia.

"Jimin a hian mn duh ve tak2 dawn emni?...mn duh tak² pawh k ring ve lo e a." Zawi sap chuan atia.

"Asssshh....iva han mak tak!...k ti tak² alom...aduh ltk che hi keimah zawk hi k buai phah ltk asin." K tih chuan "engtia buai maw?" Mn rawn ti vata

"K tih awmzia chu, I chungchang hi k bulah hian ninom khawp hian a sawi reg zel alom... a duh ve si che a mahse a hrilh ngam bawk silo che a...tih ngaihna kha a hrelo ve thlawt thin alom" k tia

"Tinge mn hrilh ngamloh a?...." tiin mn zwt leh a, a dilchhut chu k ti lek²...huiham...

"Ih...I huat phah a hlau a...k tih awmzia chu ilo kawmngeih ve ag reg thin tho sia..khatia alo duh daih tak si ah che chuan I huatphah kha a in rin tlat avagin a hrilh duh ta lo che anih kha" k tia a khi suk bawk.

"Anih....amah in a duh thu che hi hrilh dawn ta che se...I chhang agem?"tiin k zwt a ngawi vang2 a

"K chhan mai k ring....k duh let ve thu k hrilh tho chu k inring ani" tiin bah deuh si hian mn chhang a.

A hun chiah e, tunah chuan jimina ngei hian a duhthu hmai chhanah a hrilh mai chu agai dawn anih hmel...

"Jimina hrilh hlan k nghakhlel tawh khawp mai, a hlim tur zia hi aw..." tiin phur hmel tak chuan k tel vak² a.

🦋Fᴏʀɢᴇᴛ Mᴇ  Nᴏᴛ🦋 || Jimin Ff(completed)Where stories live. Discover now