ch-8

53 19 13
                                    

FORGET ME NOT

JIMIN FF

------------------------

In k thlen meuh chuan chau tak k ni. Engtin emawni hian k awm a nuamlo riau a, engmah tih pawh k peihlo, engmah ei chakna pawh k nei meuhlo mai.

"Zanriah k ei dawnlo ania, mn siam kep duh suh u. " tiin k chhungte ho chu k hrilh a, mak ti deuh chuan mn lo en ha hlawm mai.

"Leh ringawt thin a. Tinge chaw ei thatloh hi I chin em² mai chule?...damlohna I nei ami?" K pa chuan mn ngaihtuah hmel deuh chuan mn zawt a.

"Nei hranlo e, englo ania...k chau deuha engmah k ei peihlo. K chho phawt ag" tih leh k room lam chu pan k tuma, ka nu hrawn chuan "Bawnghnute tal inla tiraw?. Engmah eiloh ringot chu I chau ltk ag" tiin mn nuih sang chung chuan min tia k eilo vel tawp. Ka pa chu awmlo se khatia mn tih nachang pawh a hre leh awm tawp silo.


"Angailo ag. Ni dangah pawh mn intir ngai Chuang siloa." Tiin tawng nem lemlo tak chuan k tia k chho nghal daih. A thin chu arim leh ngawt ag chu maw.


Room k thlen chuan k bag k paih hnawk a, k necktie k phelh thawla khumah zangthal zawngin k let thlawk bawk a. K gaihtuahna chu k kawm leh mel2 a, tah chhuah pawp mai hi ania k duh.

Tinge hetiang hian atan feelings k nei dawn tih lo hre lawk ila chuan thian ah pawh lo siam lo tawp ila atha tur ania. Hmeichhia leh mipa te hi thiantha Anni rei tak2 theilo antih hi ani tak2 emaw Nile?...


Leejung lah haw ringawt dawn ila huatna tur chhan k nei bawk silo....nilo! Leejung hi han huat phah tumna engmah k neilo hrim². Leejung hi chu hmeichhe fel tak leh zaidam em2...mi rilru tha tak ani bawk a, a rilru that mai piahlamah a hmel leh a piante hian a zir ve bawk ema mipa a hip lo theilo.

Keive lah hi, hote te ah k thin a chhe hma thei si, k hmel lah chutianga va tha pawh ani heklo. Keimah tawp hi k tlaw ngawih².

K duhthu hi hre dawn tase...mn gaih khawloh k hlau si, chumai piahlamah kn inthianthatna a chhiat phah ngei awm sia..engtinge k tih ang le?...amah theihghilh thei Turin egtinge hma k lak ang le?.

Aaaaasshhh..Kang Hyeri harh chhuak teh! Khatiang ngaihtuah tawh suh tih pah in thawk k la hawk a. K mutna atag chuan tho chhuakin k thu a.

Engpawh chu nise, engtinge jimin tan hian hma k lakpui ang le?...over ltk siloa k chetpui chu agai dawn sia. Leejung hian lo duh ve ta tak2 mai se...jimin hi avan hlim dawn tak!.

Nie..an pahnihin lo induh ve2 pawh ni dawn ta se, jimin a hlim anih chuan k hlim ve ani mai, Adik chiah k best friend a hlim anih te chuan k hlim ve ani mai alom..

K bianga mittui lo luang chu k hru zeuh a, thawk la hakin k ding a, k uniform chu k inthlak a, inbual Turin bathroom ah k lut a.


K inbual zawh chuan dressing table hmaah thu in night time routine te k ti neuh2 a, k phone message notification alo ri kalh a, k han en chuan jimin hi alo nia.

"Lehkha I zir dawn em? " alo tia. Nui zeuh pah chuan k reply ve nghal a

"Aw, k inbual zo chiah a hei k zir dawn vel chiah, nagteh?" K va tia alo seen nghal bawka.

"K zir ag k tia...amak ltk k zir tha theilo...thil dang k ngaihtuah zel🤭" alo tia.

"Hmmm...I ngaihtuah pawh k hria, leejung I ngaihtuah anih kha" k va tia emoji alo hmag vak2 a.

"Nia...I bulah chuan k zeplo mai ag. Amah k mitthla ah alo lang zela mawle " alo tia k thinphu a rang thut.

Leejung chu k thik lek² tep ani. Mahse...k thik loh luih hram angai tiin k inhnem ve hram2 a.

🦋Fᴏʀɢᴇᴛ Mᴇ  Nᴏᴛ🦋 || Jimin Ff(completed)Where stories live. Discover now