ch-2🤍

85 16 10
                                    

FORGET ME NOT
JIMIN FF

________________________

Zing alo ni a, k han harh chu peihlo zet chuan k tho a, heiham.. school Kal hi ava ninom tawh tehreg em!...mahse tih ve tang² chu angai sia chemistry class lah hi boring thei si.

K inti fai a, awi ni dawn tak! Ei rawgbawl leh phawt agai aga...kha ramhuai nu kha a tho hma ve agem le? Sana k en zawk a dar 6:00 chiah2 alo nia.

K tho hma khawp mai, apawi chuaglo atha tho e. Thawm dim te chuan in hnuai ah k chhuk thla a, tumah anlo la tho lo a. Eirawng bawl chu k tan ta nghal pap² a, k eirawng bawl pah in coffe k in bawk a.

Reiloteah chuan k nu chu Alo tho ve a "Ilo tho der tawh elo? Tikhan lo ti mai rawh. A vawt k ti tlat, k lu ana bawk nen." A sawi zawh chuan room lam chu apan leh a.

Awii...mai2 chuan, min rawn puih a hnek in mut nawn a han tum vel khanglan chule! K va phit nawk2 chak tak. Class kal k ngai tih pawh a hre ve reg sia.

Ka pa pawh chu alo tho ve a, a in tur coffe k lo thlit sak ve nghal vat bawk a. Sana k en leh chuan dar 7:00 alo ri tep a, room lamah k tlan chho vat a, k khum te k siam fel sawk² a, vawiin time table tur te k khung fel a, inhnuai lamah chhuk leh in tiffin k insiam bawk a.

Jimin khan k lo Sawm ag che min ti sia, bus chân chhung nen a rei leh deuh dawn tlat. Hmanhmawh tak chuan k insiam a, jimin chu k call a ala thei lo reg2, ege maw a tih chule?

"Tikhan breakfast chu mn lo ei san mai ru, k hmanhmawh tlat, k tlai palh ag" k sawi zawh chuan k tlan chhuak nghal vat a.

Bus hi nghah chhung a rei ve thin khawpa, chutah lah traffic jam vel alo awm phei chuan school hi k thlen tlai phah ziah zel.
Hmanhmawh takin bus stand lam panin k tlan a, k lo hmanhmawh ve bawk nen k rinloh deuh chuan tu emo nen hian kn in tauh chawrh mai.

Chhuatah chuan k let thawk zui. K pawnfen k siam tha nghal vat a, "awi, tihpalh ltk ana em?" A tih pah chuan min pawt tho a, jimin alo ni.

"Mawla, i va fimkhur love! " tiin tlem chuan k Vin deuh a "I ninom, i kalna en ve ta che, khatia tlan vak2 kha a gai ami?" Beidawn hmel deuh a min en chung chuan min tia.

"Enge nagpawh k lo sawm ag che itia I lo thleng tlai anih kha!. Bus nghah chhung rei zia pawh I hre vek alom" k lo tive vat a

"Heiham...awle2 atha e, k tihpalh ani e. I tawngthei ropui si, k hnial che chuan class kn tlai palh ang, tirawh Kal teh ag" tih pah chuan k bag min rawn pe a.

Amah chu rum deuh tak chuan k melh a "I inti zei ve thei sia" k tia a nui hak a. Min lo kuah a, kn pahnih chuan bus stand lam chu kn pan a .

Bus lah pawh chu Ala chep em² leh zui, thutna awl pawh a awmlo k ding ringot a, k bulah jimin a ding ve bawk a.

Vawileh khat thutah bus chu a ding thut a, k lo inring ltk chu k hma ami pa pakhat chu k bawh lawp zui, k bawh Chiang em2 leh nghal a.

K zak ltk chu k tho nghal vat a, jimin k va en chuan nuih za insum tak hian alo nuia, k va ngei reuh tak. Amah pawh chuan min lo kaitho ve nghal vat bawk a.

"Mawla, I chak lo viau ang" tih pah chuan k melh hrep a, Ala nui Ala nui mai. "Iva bawh zei ve" arawn tia a ke ah k pet chawrh a "ana!" A ti thawt bawk.

"Lo en rawh, class ah I chak lovag" k tia k melh hrep bawk. Bus atag chuan kn chhuk thla a, amah pawh chu ngaihven tha duh lovin k kalsan vang² a.

"Tahbelhnu lo ding teh" a rawn tih pawh chuan hrelo ang hmakin k awm a. Mai² ah, min ti zak ltk! K thin arim. "Hey...k tawg hi I hre nage?" A sawi pah chuan k hnungah alo Kal ve zel bawk a.

🦋Fᴏʀɢᴇᴛ Mᴇ  Nᴏᴛ🦋 || Jimin Ff(completed)Where stories live. Discover now