FORGET ME NOT
JIMIN FF 🐥 🐥 🐥
"Tukin zing chu k tho tlai Tep anih hi mawle!..."tiin k phun sep a, inti faiin breakfast k insiam sawk² a.
School lama Kal tur chuan k insiam leh nghal mawlh² a, chutia darthlalang a k in en reng lai chuan nizan lam thil kha k hrechhuak zawk a.
K hmui chu k khawih zeuh a, za lo te a nui chung hian "Aaa...chu thil mai² chu" tiin k phun sep a. Tinge maw k hlim em² mai chu le?...
K phone dawhkana k dah chu alo ri ral² a, caller ID k en chuan jimin hi alo nia nui suk chung chuan k pick ve nghal vat a
"Aw ege Nita?"
"I hman tawh em?...."
"Aw, hman tawh ani mai. Ngatinge ?"
"I hman chuan lo chhuk vat la, hei I inkawt ah k nghak reng che ania." Awii leh!...ege a hriat leh
"Aw-aa-ih..k lo chhuk nghal.." tiin phone chu k dah a, k in chu k chhuahsan ve nghak bawk a.
Jimin chu car ngheng chunga lo dingin a phone alo hmet mawlh² a, a inchei dan lah chu a chhelo in a smart takzet.... enge maw k hriat ni ?jimin chu k ngawi reg chuan k en vawng² a, a hmeltha k ti takzet.
"Mn en reng dawn nge? School tlai I duh? Arawn tih chuan k ngaihtuahna atag chuan k harhchhuak zawk mai.
"Aaa..aahhh...teuhlo! Ka en reng2 lo che. " bah deuh nuai chuan k tia. Ani erawh a nui suk a, "Hmm...mn hmulo der I tihna mi?" Tiin mn nuih rawn nuih suk a,awiii...k van lai tak!.
"I ho emai. I ngai kawi anih kha" k tia k banah mn lo vuanin car lamah chuan mn luhtir a, ani pawh lo thu in car chu a khalh ve nghal a.
"Breakfast i ei em?..." mn rawn tia hmalam a en thung .
"Aw..ei e...tinge?" Tiin aw zawi tak chuan k tia.
"I eiloh k hlau a...chaw ei tha hle ang che. I chauh ltk k duh lo ania" atia lai deuh chung si chuan k nui suk a.
.
.
.
.
School kn thleng a, gate kawt thleng chuan mn thlah a, "anih...nagpawh va Kal tawh rwh. I hna I tlai ltk ang..." tiin k nuih sap a
"Anih k kal aw...i ban dawn ah mn lo call la, k hman chuan k lo hruai dawn che nia" atia k lu k bu zeuh a, ani pawh car ah lutin ahna lamah a Kal ve nghal a.
Staff room a k thutna a naupang ho assignment k check mawlh² lai chuan k mitthla ah jimin alo lang leh thin...k nui suk a, "asshhh...ege maw k hriat chule?" K ti leh sap a.
.
.
.
.
School ban alo nia, k thawhpui dangte pawh an haw ta sap² a, gate bulah chuan k ding rân a, "Miss Hyeri i haw dawn lo mi? Haw rual ila..." tiin k thawhpui pakhat Chuan mn lo tia "a...hehe...ih...mi nghah k nei a, mn lo va hawsan chhung rih mai ya che" tiin nui sang chuan k tia.
"Aw...anih chuanle...kn in hmu leh dawn nia" tiin mn hawsan ve nghal a. Jimin chu inthlahrung tak chuan k call a.
K Phone chiah tih ah chuan alo pick ve vat nghal bawk a
"Aw k bawih,In bang tawh mi?.." mn koh dan mai2 chu...awi....k lâi tlat!...
"Aww...kn bang chiah. Mn rawn hruai hun k nghak..." k tia awi...k va han inti zei mai2 tak!...mahse k lai ltk tho.
YOU ARE READING
🦋Fᴏʀɢᴇᴛ Mᴇ Nᴏᴛ🦋 || Jimin Ff(completed)
Фанфик"Park jimin, k lo hre reng tawh ang che" .. Ani kha k thiantha ber ani asin...nilo, thian tih piah lam daihin k hmagaih tawh zawk. Hmeichhia leh mipa te hi thiantha tak anih rei tak² thei emi ni? hemi te pahnih in thiantha zet pawh hi I han en te...