FORGET ME NOT 🤍
JIMIN FF 🐥
--------------------------------
Kn exam zawh chuan kar hnih zet kn chawl a, kar hnih hnuah chuan result a chhuak dawn a. Ka huphurh ve ag reg khawp mai, maths molh hian min ti hniam leh vek awm sia aw tih hlir k gaihtuah.
"Vawiin chu result a chhuak dawn sia, I huphurh em?" Jiminan min rawn tih chuan k lo phu zawk. Ngatinge hetia k awm thut mai le? Amah pawh chu k en tha duhlo a.
"Aa...a..aw.. Nia, maths kha..." bah nawk2 chuan k tia anui hak a "I ho emai, I theihtawp I chhuah a nagmah tawkah i ti tha em2 ang. " tiin min thlamuan ve mawlh2 a.
"Nia...beisei phawt ang" k ti ve Sapa. A thutna ah a thu leh a thil enge mawni chu a ziak leh neuh2 bawk a. "Jimin nag chu pakhatna ini leh awm sia" Leejung chuan alo tia jimin chuan rang tak chuan Leejung-i chu alo en chho ve vat a.
"Aaa..anilo maithei asin...k in ringlo " tiin laih ve hmel tak chuan atia "Hmmm..k awilo che e. Nag lo tumah ni thei tur dang an awm hleinem " tih pah in a na lo te hian a beng zeuh a, an pahnih chuan an nui dun hak2 a.
K mood a off thut. Khatia hlim taka an inkawm k hmuh khan k thik riau in k inhria, ngatinge maw hetia k awm mai chule aw...?
"Kang Hyeri ege maw I hriat le? " tiin k mit chu k khap sak a, thawk k la hawk bawk a.
Kn class mi nilo class hnuai lam ho lah hian jimin hi an lo duh ru ve ni awm tak ani. Kn corridor ah te leh kn classroom kawngkhar bulah te hian an lo tei ve sek zel.Chumi te ho pawh chu an hnawk sak riau hian k hre thin. Amah lah hi ahma ang khan k be tha ngam tawh hauh lo mai. A bula pâ deuh2 a k chet thin dan te kha k gaihtuah let hian k zak ru deuh riau mai.
Awiii...kei hi k a zawk emoni le??... k best friend mai2 lakah tinge zahna te, laih veng2 chângte hi tinge k rawn neih thut mai chu le?.
Teacher alo lut a, auditorium a kal theuh tur chuan min tia kn chhuak tan ta sap2 a, a chhan chu result puan anih dawn vang ani.
K bulah chuan Leejung chu athu a, jimin pawh mipa lam thutna a tlar hnihna ah a thu ve bawk a, jimin chu k va en deuh sek thin a, awiii ege k hriat le? Jimin lah nise k hmu hmeltha tulh2 hian k in hria.
"Awle, high school leh higher lam chin chu hetah hian kn tih thin ang bawkin result puanna kn nei dawna. Class tin atag top 10 chin kn puang ve zel dawn ani. " atia kn ri luai2 mai.
An zam ngawih2 tih a hriat ve hle. Keipawh chu k zam ve hle a, k thin te hi a phu dut2 mai, top 10 ah tal hian k lang ve angem le tih hlir k gaihtuah a. Leejung k va en chuan a ngawi reg a, engmah pawh asawi lo.
Class hniam lam deuh atag chuan an puang tan a, awii ava han rei mai2 tak e aw... keini chu 12 kn ni tawh a a upa ber kn ni bawk nen a hnung berah kn result an puang dawn bawk sia, k thla hi amuag lo thlawt.
Atawp ah chuan kn class ho hun alo thleng ve ta, top 10 atag an han puang ta del2 a, "12 standard top 4...Kang Hyeri ani e" anlo tih chuan k meng phawk kher mai! K rin aiin k ti tha zek in k inhria.
Stage lamah pan chuan k kal chhuak a, kut an lo beng sap2 a, k lawmman dawn te chu min lo pe ve bawk a. Jimin k va en chuan min lawmpui hmel tak hian alo nui sang a Leejung pawh chuan min lo nuih sang bawk.
Top 3 an puang a top 2 ah chuan "Kim leejung " anlo tih chuan mak ti deuh chuan anlo en nghal sap² a. Amah lah chu confi tak hian ala ka zui.
Nie, k rin aiin alo thiamthei ve phian mai. A kal lai chu an lo en thup a, mipa ho lam phei chuan mit tla lek lo hian an en emaw tih mai tur ani.
Pakhatna an puang ta..Park jimin bawk ani leh a, hmeichhe lam chu kut an beng ring bik kher mai. Keipawh chuan jimin chu ngun tak hian k lo en ve a.
YOU ARE READING
🦋Fᴏʀɢᴇᴛ Mᴇ Nᴏᴛ🦋 || Jimin Ff(completed)
أدب الهواة"Park jimin, k lo hre reng tawh ang che" .. Ani kha k thiantha ber ani asin...nilo, thian tih piah lam daihin k hmagaih tawh zawk. Hmeichhia leh mipa te hi thiantha tak anih rei tak² thei emi ni? hemi te pahnih in thiantha zet pawh hi I han en te...