1

600 49 23
                                    

Bilinmeyen Numara: Merhaba Liam. Ben Harry'nin arkadaşı Zayn. Senden bir konuda yardım isteyecektim, Harry haber vermiştir büyük ihtimalle.

Harry'nin kuzeni Liam: Merhaba Zayn. Evet söyledi. Ne konuda yardım istiyorsun?

Harry'nin arkadaşı Zayn: Resim ödevim konusunda yardım isteyecektim.

Harry'nin kuzeni Liam: Ne çizilecek?

Harry'nin arkadaşı Zayn: Portre.

Harry'nin kuzeni Liam: Sanırım üstesinden gelebilirim. Model olarak kimi seçtin?

Harry'nin arkadaşı Zayn: Model mi? Model mi seçmem gerekiyor?

Harry'nin kuzeni Liam: İstersen internetten de bir model bulabiliriz, ama canlı model daha işime yarar.

Harry'nin arkadaşı Zayn: Tamam, ben model bulmaya çalışacağım.

Harry'nin kuzeni Liam: Aslında bu konuda da yardımcı olabilirim. Tanıdığım biri seve seve model olmayı kabul eder.

Harry'nin arkadaşı Zayn: Gerçekten mi? Teşekkür ederim Liam.

Harry'nin kuzeni Liam: Rica ederim.  Öyleyse ben çizdikten sonra Harry ile sana yollarım. Olur mu?

Harry'nin arkadaşı Zayn: Olur. Ne zamana biter?

Harry'nin kuzeni Liam: Bir hafta içinde biter büyük ihtimalle.

Harry'nin arkadaşı Zayn: Tamam. Tekrar teşekkür ederim.

Harry'nin kuzeni Liam: Rica ederim Zayn. :)

halo halooo! Gene ben :) İlk defa bir Ziam kurgusu yazıyorum ama güzel olacağını düşünüyorum. Umarım siz de seversiniz.  🤎

hEy!! ▪︎ |Ziam| ▪︎ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin