Kafeye girip gözlerimi etrafta gezdirdim. Birkaç saniye sonra da gözüme bana el sallayan Liam takıldı. Derin bir nefes vererek yanına doğru ilerledim.
Sandalyeyi çektiğim sırada ellerim titiryordu. Rezil olmaktan çok korkuyordum.
"Selam Zayn." Bana gülümseyen adama baktım. Sonra da poğaça gibi olan yanaklarına. Uzun zamandır o yanakları ellemek istiyordum.
"Selam." Deyip ben de ona solukça gülümsedim. O sırada yanımıza garson geldi ve siparişlerimizi aldı.
Garson gittikten sonra Liam boğazını temizledi. "Bak, hemen konuya gireceğim ama..." gözlerini kapatıp açtı, derin bir nefes aldı. "Yaptıklarımın farkındayım. Rezil şeylerdi. Sana karşı bir şeyler hissetmeme rağmen gidip başkalarıyla..." gözlerime kilitlenmiş kahvelere öylece bakıyordum. Gözümü kaçırmak istiyordum ama bir şeyler buna engel oluyordu.
"Özür dilerim. Her şey için. Seni üzmek yaptığım en büyük hatalardan biriydi."
"Aslında-" o sırada masaya iki bardak bırakıldı. Garsona teşekkür ettikten sonra soğuk kahvemden bir yudum aldım.
"Bunu fark etmen güzel bir şey. Yani hatalı olduğunu. Çoğu insan bunu itiraf edemez." Kafasını salladı. "Sana karşı bir şeyler hissettiğimin farkındayım, bunu sana da söyledim zaten. Ama seni kolayca affedemem." Sözlerim bitince kahvemden bir yudum daha aldım. Yanaklarımın yandığını hissedebiliyordum. Bütün o sözcükleri kekelemeden söylediğim için mutluydum.
Yanaklarıma bakarak gülümsediğinde bardakla yüzümü kapatmaya çalıştım. "Seni bir daha üzmeyeceğim Zayn, bundan emin olabilirsin."
■
Zayn: Evdeyim.
Liam: Tamam. Bana haber verdiğin için teşekkür ederim. ^^
Zayn: Önemli değil.
Beni bu denli önemsemesi kalbimi tekletiyordu.
Liam: Bugün güzeldi. Beni dinlediğin için teşekkür ederim.
Zayn: Her şeye teşekkür etmen gerekmiyor aptal.
Zayn: Ayrıca evet, bugün güzeldi.
Liam: Yanaklarının kızarışı aklımdan çıkmıyor. Ne yapmalıyım?
Zayn: Hey!
Ekran karşısında yanaklarım tekrar kızarmaya başladı.
Liam: mdöelclwlclwlclwlcşwşcs
Liam: Pekala, sen nasıl istersen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hEy!! ▪︎ |Ziam| ▪︎ Texting
Fanfiction"Benim ürkek, narin bebeğim..." Zayn, her ne kadar çekingen bir yapıya sahip olsa da resim konusunda yardım istemek için Liam'a mesaj atması gerekiyor.