"Ben size söylemiştim." Dedim kaşlarımı çatarak. Hepsi bana boş gözlerle baktılar.
Motor yarışından sonra Liam, bahsi kaybeden bir adamla kavgaya girişmişti. Onun peşinden Louis ve Harry de olaya karışınca üçüde dayak yemişlerdi. Niall ve ben size hafif darbeler alarak onları ayırmaya çalışmıştık.
Böyle ortamlara hiç gelemezdim. Bir de hayatımda ilk defa bir kavgaya karışmıştım. Elim ayağım titriyordu.
Liam, Louis ve Harry bankta kaşları patlamış, gözleri morarmış, boyunları ve yanakları çizilmiş halde Niall ve benim önümde oturuyorlardı. Kim bilir vücutlarında daha ne yaralar vardı.
"Kalkın gidiyoruz. Yaralı yaralı oturmayın burada." Sinirli bir şekilde arabaya ilerleyip şoför koltuğuna geçtim. Hepsi suçlu olduklarını bildiklerinden suspus olmuşlardı. Büyük ihtimalle benden de böyle sert bir tepki beklemiyorlardı.
Liam hariç diğerlerini evlerine bıraktıktan sonra evime doğru sürmeye başladım. "Benim evim diğer taraf-" ona dikiz aynasından attığım ters bakışla sesini kesti.
Eve geldiğimizde arabadan inip eve girdik. Liam'a hiçbir şey söylemeden ilk yardım çantasını almaya gittim. Geldiğimde salondaki koltukta oturmuş bekliyordu.
Tepesine dikildim. "Üstünü çıkar."
"Ne?" Gözleri büyümüş bana bakıyordu.
"Yaralarına bakacağım." Dedim ilk yardım çantasını açarken.
Ayağa kalkıp üzerindeki tişörtü yavaşça çıkardı. Geri yerine oturmadan beklemeye başladı.
Geri çekilerek biraz onu süzdüm. İyi bir vücudu vardı. Bayağı iyi... Altı karın kası da taş gibi görünüyordu ve kol kasları... kim bilir sırt kasları nasıldı?
"M-merhem sürmemiz lazım. Ama- ama önce yüzündeki yaraları temizleyelim." Kekelemem hoşuna gitmişti anlaşılan. Hafif bir tebessüm vardı suratında. Ama ben kızarmak üzereydim.
Yüzündeki yaraları temizlemek adına ona iyice yaklaştım. Büyük ihtimalle hafiften kızarmıştım. Dudağındaki yarayı temizledikten sonra kaşındakine geçmiştim ki suratıma doğru hafifçe üfledi. İrkilerek geri çekildim. "Napıyorsun?" Sesim tiz çıkmıştı.
Sadece omuz silkti. Kaşlarımı çatarak "Rahat dur." Dedim. Gülerek gözlerime baktı.
Biraz sonra yaraları temizlendiğinde çantaya doğru ilerleyip merhemi aldım. Kapağını açıp işaret ve orta parmağıma biraz koyduktan sonra Liam'ın karnının sol tarafında oluşan morluğa daireler çizerek sürmeye başladım.
Ardından diğer bir morluğa da aynı işlemi yapmayı sürdürdüm. Bir ara çok bastırmış olacağım ki Liam kendini kasıp kısık bir sesle inledi.
Endişeyle kafamı kaldırdım. "İyi misin?" Birkaç saniye sadece endişeli gözlerime baktı.
Ardından ise neler olduğunu kavramam biraz zamanımı aldı.
Dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırıp beni kendisine çekti.
Öpücük epey hızlı olmuştu ama benim olayı anlamam biraz geç olmuştu. Ultra bir hızla kızarıp geriye doğru adımladım. "Napıyorsun?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hEy!! ▪︎ |Ziam| ▪︎ Texting
Fanfiction"Benim ürkek, narin bebeğim..." Zayn, her ne kadar çekingen bir yapıya sahip olsa da resim konusunda yardım istemek için Liam'a mesaj atması gerekiyor.