Smrt je pouhý začátek

452 19 10
                                    

Když chodím s kamarády nebo rodiči po městě, pozoruji ostatní lidi. Nejsem žádný stalker, jen si představuju určitou fázi života. Je mi 13 let, někdy se cítím na míň a někdy zase na víc. Když vidím 60 letého dědu, přemýšlím, co asi prožil. Jaký byl jeho život, jestli ho něco netrápí. Hodně se starám do věci, které mi mohou být jedno. Jako malá jsem chtěla být dospělá a jak se postupem času dostávám do puberty, cítím, že bych radši byla ta malá bezstarostná holčička. S věkem přicházejí povinnosti. Někdy své myšlenky před spaním přesměruju do budoucnosti a říkám si ,,Jaké to asi bude, Veroniko?"
Pojmenovala jsem to Smrt je pouhý začátek a o smrti tady nepadlo ani jedno slovo. Já osobně nad smrtí přemýšlím už od mého předškolního věku. Se smrtí se setkáváme všude, jen tak ji nevypneme nebo nevyženeme ze světa. Smrt tady drží jakousi harmonii, dalo by se říct i pořádek. Někdy však umře člověk, který si to nezaslouží, má být na našem světě déle. To už neovlivníme, prostě se to děje.

Já se řídím jednou myšlenkou, všechno tak má být. Ačkoliv to je zlé, je to osud. Věřím v karmu, karmou se řídím a karma je (občas) dobrá věc. Někdy si člověk sám neuvědomí své chyby a karma mu je aspoň ukáže. Ve škole mám kamarádku se kterou si občas po škole povídáme. Povídáme si na jednom hezkém místě, i když v našem městě moc hezkých míst není. Nejsem vědec a chápu, že to bude pro mnohé z vás nemožné, ale napadlo nás, že smrt je jedna z etap života. Prostě nás pošle jiným směrem a tam prožijeme zase něco jiného. Smrtí nic nekončí.Já se smrti bojím tak z 50%, sice nevím co mě čeká, ale jsem připravená. Ano, je mi 13 a říkám  tohle. Teď bych umřít nechtěla, chci žít nejméně dalších 55 let. 

Smrt je pro všechny velká neznámá, mnozí z nás si myslí, že se tím všechno ukončí. Kdo ví, za několik desítek let to každý z nás zjistí. Já se snažím si užívat život naplno, nemyslím tím, že ve 13 kalím s dětmi mého věku. Je mi 13, nemám zapotřebí se posilňovat alkoholem, nikdy jsem nekouřila. Je mi 13, tak proč?!Už od malička mám v hlavě sepsáný seznam přání a pomalu se je snažím uskutečnit. Než zemřu, chci něco dokázat.

,,Smrt je pouze dlouhá cesta k nekonečnu."

Napište mi prosím do komentářů váš názor na tohle psaní, moc by mě zajímal. Respektujte prosím, že mi je 13 a má gramatika není úžasná. Děkuji moc, děkuji všem, co si udělali chvíli a přečetli si myšlenky jedne 13leté holky.:-)

Včera, dnes i zítraKde žijí příběhy. Začni objevovat