Jen slabí lidé ukazují svou sílu!

178 9 1
                                    

Co si představíte podle názvu této kapitoly? Nebudu vás napínat. Uvažovala jsem o čem bych mohla napsat a jako vhodné téma mi přišlo násilí.(Jsem naštvaná, protože už jsem měla polovinu napsanou, ale neuložila se.-.-)
Procházím se jen tak po mých oblíbených místech, najednou něco zaslechnu. Není to šumění větru v korunách stromů a ani zpěv ptáků, jsou to výkřiky. Jdu se ze zvědavosti podívat blíže a najednou vidím zástup lidí. Co se to děje? Jdu ještě blíž. Někdo se tam rval. Není to příjemný pocit vidět 2 mladíky, kteří se chovají jako zvěř. Dokážete si vůbec přestavit, jaký by byl život bez násilí? Máte teď prostor pro svou fantazii. Tímto násilím nemyslím dětské požduchování, ale všeobecné násilí. Ať už je to násilí domácí, šikana nebo rvačka za nezaplacené dluhy, nelíbí se mi to. Mám strach chodit sama po městě, bojím se svých spoluobčanů. Co když se nějakému přimotám do cesty a uvidím, co nemám. Co když budu zrovna já ta oběť, kterou někdo probodne jako kus masa. Nůž projede mnou, prohlédne si mě zevnitř.Nemusím tohle popisovat, protože si každý z vás určitě dokáže představit bodnutí do břicha.
Další věc je šikana. Nechci o ní moc psát, protože si ji chci nechat jako další téma. Existuje tzv. Fyzická šikana, určitě víte, co obnáší.Druhů šikany je více a každý považuju za způsob násilí. Je to velmi zlé. 

Každý druh násilí obnáší určité zlo, takže se snažme všechno řešit s klidnou hlavou. 

Včera, dnes i zítraKde žijí příběhy. Začni objevovat