Tato kapitola bude pojednávat o MÉM názoru na odsuzování podle věku.
Jak už jsem jednou psala, je mi 13. Noa?!Spousta lidí tvrdí, jak by se s mladšími nedokázala bavit, jenže vše není o věku. Tvrdím, že spoustu osob v mém věku je chytřejších, něž některé osoby ze starší generace, kterým je 16+. Znám taky spoustu lidí, co nevidí problém bavit se s mladšími. Hodně mých kamarádů mi říká, že jsem svým chováním vyspělejší. V nedávné době jsem slyšela něco jako nadávku od mého spolužáka za to, že jsem ho nazvala kidem. Nehraj si na 15, napsal mi. Jeho názor mám opravdu hluboce u mých zadních partií, ale jen chci apelovat na to, že také existuje spoustu dětí v mém věku, které jsou jednoduše zaostalé. Na 15 si nehraju, jen jsem upřímná a řeknu narovinu, kdy se někdo chová jako malé dítě bez rozumu.Nemyslím to tak, aby se každá 13 nebo 14 holka chovala jako dospělá, stačilo by, aby se chovala na svůj věk. U těchto případů chápu, že se s nimi starší bavit nechtějí, protože to občas dělá problém i mně. Ale zase nechci vyznít povýšeně. Já si myslím, že by ten starší člověk měl toho mladšího více poznat, a když pozná, že je rozumem nedostačující, pak teprve může soudit. Určitě si starší s mladším mohou rozumět. Nesnáším, když někdo hází všechny 13 na jednu hromádku. Ti, co tvrdí že jsem blbá jen protože mi je 13 asi moc rozumu nepobrali. Občas dělám blbosti, ale to jen proto, že si užívám života. Každý si jednou za čas zablbne a je je jedno jestli vám je 11, 15 nebo 17.
Je rozdíl hrát si na starší a přemýšlet jako starší. Přímo miluji děti, co mají tak 13 a píšou deep storky o tom, jak hulí weed a mamka jim nechce koupit iPhone. Určitě jste aspoň jeden případ viděli, najdete toho fůru na facebooku nebo ask.fm.
Samozřejmě, že mají starší více zkušeností, ale i my třináctky máme hlavu kterou občas dokážeme myslet. A to, že nám kazí pověst ,,pár" holek prostě neznamená, že jsme všechny stejné. Je to tak samé, jako když holka tvrdí, jak jsou všichni kluci stejní. Skoro všude zmiňuji číslo 13, ale myslím to i na holky(i kluky!), kterým je víc. Podle mě se člověk podle číselka soudit nemůže, jde jenom o myšlenky a jeho vlastní rozum. To je asi vše, klidně mi můžete do komentářů napsat, co si o tom myslíte vy.:)
ČTEŠ
Včera, dnes i zítra
Non-FictionZnáte ten pocit, když ležíte a snažíte se usnout, jenže nemůžete? Přemýšlíte o různých věcech, napadne vás tolik myšlenek... Byla by škoda tyhle myšlenky nesepsat. (: