V poslední době se ze světa vytrácí radost.
Lidé na sebe nemají čas, spěchají, vůbec si neudělají čas pro sebe. Tohle však není hlavní téma, chci napsat své rady, jak si zlepšit náladu. Jste smutní, naštvaní a bez nálady? Tak čtěte pozorně dál. Zaručeně tohle každému nepomůže, protože sto lidí, sto chutí.
Nejdříve musíte zjistit proč vlastně jste smutní. Například vás někdo naštval stupidní hádkou přes facebook, dostali jste špatnou známku z testu, který je důležitý,...
Berme na vědomí tu první variantu. Začal vám někdo nadávat kvůli úplné hlouposti. Nejlehčí je se nad tím povznést, říct si v duchu, jak je tento člověk stupidní a trapný. Když vám ale nedá pokoj, stále se vás snaží naštvat, dělejte, že vám to je jedno.Pak nastane fáze 2;nejde to vydržet, tak si ho jednoduše zablokujte. I když bude mít kecy, že vám došly slova, kašlete na něho. Jedno zablokování a je vše opět při starém. Na druhý den se zasmějete s hřejivým pocitem u srdce, protože budete ten chytřejší.Jsme u příkladu dvě, už nejste naštvaní, ale smutní. Na tuhle věc mi pomáhá spousta věcí. Jestli se jedná o smutek z důležitého testu, zkuste si ověřit, jestli ta známka nejde napravit.Když ano, nezahálejte a jdete se znovu učit, ale nenechte si učením pokazit celý den.Jestli ne, tak si z toho nic nedělejte. V životě bude takových situací spousta. Zapomeňte na nějaké smutné filmy, radši vyhledejte dobrou komedii a podívejte se na ni.Zkuste si pročistit hlavu,nemyslet na to a zajít si do přírody. Jistě se najde aspoň jedno pěkně místo v každém městě. Najděte si své nejoblíbenější písničky, na které jde tancovat a zatancujte si. Není nad čokoládu, čokoláda je lék na špatnou náladu. V poslední řadě musím zmínit smích.I když mi není do smíchu, jdu za svými kamarády a snažím se na nic nemyslet. Když vás někdo jednou rozesměje, budete na tom o dost lépe. Nebuďte sami a vydejte se za kamarády.:) Zkuste se radovat z maličkostí. To je asi vše, snad vám to aspoň trochu pomohlo.
ČTEŠ
Včera, dnes i zítra
Non-FictionZnáte ten pocit, když ležíte a snažíte se usnout, jenže nemůžete? Přemýšlíte o různých věcech, napadne vás tolik myšlenek... Byla by škoda tyhle myšlenky nesepsat. (: