⚠️TÁTO KAPITOLA OBSAHUJE NÁSILNÉ ČINY A SMRŤ ⚠️
"Dobre, dobrú noc mami" povedala som a zavrela dvere. Rýchlo som skočila do postele, zababušila sa do periny a zaspala.
*********
Dych sa mi zrýchľoval. Nohy sa mi plietli. Pľúca pálili od nedoststku kyslíka. Tmavá chodba, ktorou som bežala sa zdala nekonečná, no nezastavovala som. Nemohla som.Veľmi dobre som vedela, že tu niekde je, pozoruje ma a čaká na správnu chvíľu. Kedy ma vystrašiť a ... Spraviť mi všetky tie nechutnosti ktoré robí všetkým jeho obeťiam.
Jeho smiech sa ozýval celou dlhou chodbou. Počula som ho. Aj cez hrozný piskot v ušiach som počula ako sa smeje, a pomaly, ale isto sa približuje. Nevedela som ako. Nevedela som o ňom nič. Ale rozhodne sa mi to nepáčilo.
Nekonečná chodba, ako sa zdalo, nieje nekonečná. Kebyže sa neobzerám všade okolo a nehľadám ho, možno by som si všimla steny ktorá sa ku mne približuje, a nenarazila do nej. Možno by som stihla vymyslieť únikový plán a ujsť mu. Namiesto toho teraz bezmocne ležím na zemi, s krvavím čelom a snažím sa nabrať vzduch do pľúc, ktoré mi ide roztrhnúť.
Vystrašene som na neho pozerala. So šialeným úsmevom sa ku mne približoval a detailne si obzeral zakrvavený nôž ktorý držal v rukách.
Zamlžil sa mi zrak, a dych sa mi ešte viac zrýchlil. Bála som sa. Možno by sa mi nič nestalo a ja by som sa prebudila z tohto horzného sna. Nočnej mory. Tento krát som však nemala pocit že sa mi podarí zachrániť.
Zdvihol ma so zeme a prehodil si ma cez rameno. Snažila som sa vspierať ale bola som príliš unavená. Ledva som pohla prstom. Aj keď som nechcela, padla na mňa únava a s vedomím že moje utŕpenie nekončí som zaspala.
*****
Zobudila som sa zviazaná na stoličke.Zmätene a vystrašene som sa obzerala okolo seba a snažila sa ho nájsť. Bez úspechu. Nebol tu.
To som si myslela.
"Myslela si si že mi ujdeš?"ozvalo sa za mnou. Vystrašene som sa snažila dostať zo zovretia tenkých lán, ktoré sa mi však pri každom menšom pohybe zarili viac do kože.
Veľmi dobre som vedela čo bude nasledovať. Vôbec sa mi to nepáčilo.
Postavil sa predo mňa a pozrel mi do očí.
Jeho čierne oči, v ktorých som kedysi videla celý vesmír, už neboli čierne. Oči krvavej farby na mňa hľadeli s úškrnom a triumfom. Vedel že teraz so mnou môže robiť čo chce. Užíval si môj strach, doslova bolo pre neho potešením keď videl strach a beznádej v mojich očiach.Nôž ktorý mal stále v rukách mi priložil k líci a jedným pohybom ruky ho rozrezal. Bolesťou som sýkla , a snažila sa zahnať slzy ktoré sa mi nahromadili v očiach. Z rany na líci sa hneď spustila krv. Zavrela som oči a hlavu otočila na bok.
To isté spravil na druhom líci. Extrémne to štípalo, no nevidala som ani hlásku.
Pristúpil ku mne zo zadu a jedným mávnutím ruky mi odšmykol moje, po zadok, dlhé vlasy, nad ramená.
Potom si čupol predo mňa.
"Pozri na mňa" povedal tým jeho slizkým hlasom. Nič.
"POVEDAL SOM POZRI SA NA MŇA!!"naštvaný vykríkol a krvaví nôž mi zabodol do stehna.
Bolesťou som vykríkla a z očí sa mi automatikcy spustili slzy. Na chvíľu sa mi zahmlelo pred očami. Z rany sa valil prúd krvi ktorý mi tiekol nižšie po nohe a dopadol na betónovú, špinavú zem.
Aby nebolo málo , nôž v rane pootočil a vytiahol. Z otvorenej rany na stehne sa valila kopa krvi. Strašne to bolelo. Na rozrezané líca som už aj zabudla.
"Nikdy som po tebe nechcel nič výnimočné. Jedným mojim prianím bolo aby si ma milovala a už nikdy sa nestretávala s inými mužmi. Nedodržala si to, a takto sme skončili. Nieje to moja chyba. Dala si sľub."pozrel .na mňa so slzami v očiach.
"Sladké sny Charlotte" povedal predtým než mi zabodol do hrude ostrí nôž.
Dámy a páni, predstavujem vám osobu ktorá mi vrátila ale aj zobrala život. William Afton.
Ehm....neviem o čo som sa pokúšala 😅 Tento príbeh venujem GreenFoxFoxy 💗 Sľúbila som, dodržala som xdd
ESTÁS LEYENDO
môj psychopat (ZRUŠENÉ)
TerrorĽudia keď milujú, odpúšťajú. A to bol môj problém. Milovala som a odpustila som.