That is my crazy girl 😌

724 138 19
                                    

Suga pov 💕

මම  සුපුරුදු විදිහටම සෝෆා එකට පැන්නෙ හොද නින්දක් දාන්න කියලා හිතාගෙන වෙනදට නින්ද ගියාට අද අහලකටවත් එන්නෙ නැනෙ 🙂.

මම එහෙමන නැගිටලා එහා room එක බැලුවෙ මගෙ එකට හොදට පේන නිසා. මම ඒ දැකපු දේ නිසා ඉක්මනටම මගෙ  පුටුවට පැනලා නීහාගේ room එකේ  CCtv එක ගත්තා.

මේ කෙල්ලට පිස්සුද මන්දා මොකක්ද අර කරන් තියෙන්නෙ  යසට තිබ්බ කොන්ඩෙට පෑන් ක්ලිප් ගහලා නෙද 😲.

යකෝ මේකි  කෙල්ලෙක්ද යකින්නක්ද?වැඩ කරන ඉක්මන.  අන්න print ගන්න යනවා  . හෑහ් මොකක්ද ඒ කරන්නෙ ඒ ටික  file එකට clip කරලා බෑග් එකට දැම්මා නේද  අන්න තව file එකක් හදලා මෙසේ උඩින් තිබ්බා.

මම විනාඩි පහලොවක් විතර බලන් හිටියා. ඒ අතර කාලෙ එයා files 10 ක් විතර හැදුවා මරු හැබැයි .  අන්තිමේදි මගෙ choice එකකුත් හරිගියා ඒත් ඇයි එයා එකක් බෑග් එකට අනික table එක උඩට තියන්නෙ 🤔🤔.

ඒ පාර මොකක්ද දෙයියනෙ කරන්නෙ 🤯. පෝන් එකත් අරන් මේසෙ යටට ගියානෙද  ශුවර් එකටම කොල්ලෙක් එක්ක මල් කඩන්න වෙන්න ඇති 😂😂😂. එයාගේ ලස්සනට කොල්ලො ඇතිනෙ ඉතින් . ඒත් එයා අහිංසකයි නේ.

Chohi pov 💕

මම අද Min company  එකට ගියේ වැඩ හරියට වෙනවද බලන්න   . කෙලින්ම ගියේ සුගාගෙ room එකට එතකොට එයා lap එක දිහා බලාගෙන  මොකක් මේක වෙන්න බැරි දෙයක් 🥺🥺 මගෙ මගෙ මල්ලි හිනා වෙනවා. ඔව් එයා හිනා වෙනවා.

🐱" අහ් නූනා 😂😂 එන්නකො එන්නකෝ වැඩක් පෙන්නන්න  😂😂අම්මො සාන්ත "

සුගා මම ඉන්නව දැකලා හිනා වෙවි එයා  ගාවට කතා කලා මාත් ගිහින් එයා බලන්නෙ මොනාද කියලා බැලුවා.

🌼" 🤯 මේ කෙල්ලට සයිකොද බන්  වැඩ කරන වෙලාවෙ මේසයක් යට ඉදන්  කෝල් කර කර ඉන්නෙ මොකක්ද අර ඔලුවට කරන්  තියෙන්නෙ .?"

මම ඇහුවත් සුගා කලෙ  හිනා වුනු එක විතරයි .

🐱" 😂එයා ඔක්කොම කරලා තියෙන්නෙ නූනා අන්න එයාගෙ කෝල් එක ඉවරයි මොකක්ද යකො එ  කරන්නෙ 😂😂CCTv එකට ඇද කරනවා කවුද නූනා මේ 😂😂"

සුගා ඇති  තරම් හිනා වෙනවා මටත් හිනා ගියා  ඒත් ඊටවඩා සතුටු  එයා හිනා වුන නිසා. මම එයාට නොදැනෙන්න එයා හිනා වෙන පොටෝ එකක් ගත්තා.

You Are My Everything ♡♡♡♡( COMPLETED☑️)Where stories live. Discover now