İyi okumalar ❤️
"Korkma Jimin. Asıl korkması gerekenler onlar. Bizim kim olduğumuzu unutma."
Ben Valente Lorenzo Taehyung Kim. Delta Alessia Lorenzo ve delta Kim Yoonwo'nun çocukları, beta Kim Jimin'in kardeşi olan sigma Taehyung Kim.
Bu gerçeği saklamak için yıllarca hayatlarını heba eden sürümü küçük bir aşk için feda eden Taehyung Kim.
Babasının çok sevdiği, evlatlarını korumak için sürüsündeki kurt adamların bile ölmesine göz yumduğu, hatta evlatlarının sırrını korumak için canını vermiş bir annenin evladı olan Taehyung Kim.
Hatırladığım bunca şey ve daha fazlası Jungkook'un yüzüne nefretle bakmama sebep oluyordu. Belki de bizi almak gibi bir hata yapmasalardı Jimin, ben ve sürüm eski yaşamımıza kaldığımız yerden devam ediyor olacaktık.
Ama şu bulunduğumuz durum o nefret ettiğim eski yaşamımı bana aratmış, Jungkook ve sürüsüne kinlenmeme sebep olmuştu.
Annemin neden kendimi saklamak zorunda olduğumu anlatışını hikaye niyetine dinler, hiçbir zaman dikkate almaz hatta bu kadar abartmamaları gerekti hakkında onlara karşı çıkardım.
Lakin şu an bulunduğum durum onların ne kadar haklı olduğunu gözler önüne seriyordu.
Kendimi saklamak için doğduğum günden beri kullandığım ilacı tek bir gün kullanmamam hem benim hem de Jimin'in kimliğinin açığa çıkmasına neden olmuş, varlığımızı hisseden ve bizi öldürmek isteyen bütün sürülerin sınırları geçip Jeon sürüsüne gelmelerine sebep olmuştu.
Kurdumun ilk defa bastırılmadığını hissetmesi heyecanlanmasına ve bana karşı çıkmasına sebep olmuş, benim ise ona karşı çıkmaya gücüm yetmemişti.
O an gözümün gördüğü tek kişi Jungkook iken, istediğim tek şey onunla birlikte olmaktı. Şimdi ise gerçekleri yeni yeni fark eden beynim ile ne kadar büyük bir hata yaptığımı idrak etmiştim.
Karşımda beni ve Jimin'i öldürmek için gelen Choi sürüsü ve Jung sürüsünde ardından da Jeon sürüsünden bizden korkupta karşı tarafa geçmiş bizim ölmemiz taraftarı olan kişilerde göz gezdirmiştim.
"Dostlarım sakinleşin lütfen."
Jeon sürüsünün liderinin sesi oluşan kargaşayı biraz bile azaltmamış, aksine sesler daha da çoğalmıştı.
Bunun üzerine Jeon sürüsünün büyücüsü yarattığı sesle herkesin susmasını hatta omegaların kulaklarına ağır gelen ses sebebiyle oldukları yerde kıvranmalarına neden olmuştu.
O an Jungkook'un üzerinde olan dikkatim yanındaki Yoongi'ye kaymış, Yoongi'nin endişeyle Jimin'e baktığını ama ardından bir şey hatırlamış gibi kaşlarını çatarak tekrar önüne dönmesini izlemiştim.
"Zor kullanmak zorunda kaldığımız için kusura bakmayın. Lütfen şimdi beni dinleyin. Doğu sürüsünden getirdiğimiz bu iki kurt adamın sigma ve beta kardeşler olduğunu bilmiyorduk."
Liderin yatıştırıcı konuşması biraz da olsa işe yaramış gibi gözüküyordu. Çünkü bütün sesler susmuş, oluşan sessizlikte herkes lidere dikkat kesilmişti.
"Biz bu ikisini omega bilerek aldık." Dedi eliyle Jimin ve beni gösterirken. "Güney sürüsü bizi de kandırdı. Eğer bu ikisinin gerçekte ne olduğunu bilseydik şimdiye cezalarını kesmiş olurduk."
Liderden duyduğumuz açıklamalarla Jimin yanımda tedirginlikle kıpırdanmış, Jungkook olduğu yerden babasına doğru bir adım atmış ama Yoongi'nin kolunu tutuşuyla durmak zorunda kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sillage ▪️Taekook▪️
Hombres Lobo"İz bırakıyorsun sen bende." "Ne izi?" "Kokunun izi."