⚠️⚠️⚠️UYARI⚠️⚠️⚠️
!OKUMADAN GEÇME!
Bu bölümde cinsel içerik bulunmaktadır. Eğer +18 sahnelerden ve Taehyung'un etek gitmesinden rahatsız olacak olan varsa sessizce bu bölümü geçsin. Sonra okuyup rahatsız olduğunu belirten kişiler olursa hiç düşünmeden engellerim ona göre
⚠️⚠️UYARI BİTMİŞTİR⚠️⚠️Hiçbir şey,senin hissettirdiğin gibi hissettiremez bana...
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Yemek faslının ardından Jungkook ile beraber masayı toplamış ve bulaşıkları yıkamıştık. Şimdi gece bitmeden onun doğum gününü kutlamalıydım.
"Sen dolaptaki şarabı al ve bizim için filmi aç ben hemen geliyorum"
"Şarap mı? İçecek misin?" Şaraba hassas olduğumu biliyordu ve ben bugün ne olursa olsun içecektim.
"Çok az içeceğim. Hadi sen git" Kafası ile beni onaylamış ve dolaptan şarabı ve iki bardak alarak salona geçmişti. Ben de vakit kaybetmeden çikolatalı pastayı çıkartıp üstüne mumları düzdüm ve yaktım.
Mumların sönmemesi adına büyük çaba harcarken bir yandan da şarkıyı söylüyordum.
"Mutlu yıllar sana" o sırada filmi açan Jungkook'un bakışları bana dönmüş ve şaşkınca ağzını açmıştı.
"Mutlu yıllar sana, mutlu yıllar kook, mutlu yıllar sana" Şarkım bittiğinde gözlerim ile mumları üflemesi için komut vermiştim.
Önce gözlerini kapatıp dileğini dilemiş ardından mumları tek seferde üflemişti.
"Bir günde tam 3 kere doğum günü kutladım" Bir yandan pastayı keserken bir yandan söyleniyordu.
"Bu senin için zor olmuş olmalı" Kestiği dilimi bana doğru uzatmış ve ardından yeniden bir dilim kesmeye başlamıştı.
"Her şey için teşekkür ederim Hyung"
"Asıl ben teşekkür ederim Kook doğduğun için. Ah az kalsın unutuyordum" dediğim şey ile ceketinin cebindeki küçük kutuyu ona doğru uzattım.
"Ne almam gerektiğini gerçekten çok düşündüm" Jungkook kutuyu açtığında gülümsemişti.
"Çift yüzüğü" Her ne kadar takı takmaya meraklı biri olsam da Jungkook böyle şeyleri benden daha çok seviyordu. Kutudan çıkardığı bir yüzüğü benim parmağıma takmış diğerini de kendine takmıştı.
"Hiç çıkartma olur mu?" Samimi bir şekilde gülümsedim ve önümdeki pastamdan kocaman bir dilim aldım.
"Sen de yesene" Şaraptan da ikimize bir bardak koymuş ve bardağı kafama dikmiştim.
"Yavaş iç Taehyung"
"Bir şey olmaz" Diyerek bir bardak daha içmiştim. Şimdiden Çakır keyif olduğumu hissediyordum ve bunu sevmiştim. Pastamdan son dilimi alarak bitirmiş ve Jungkook'a bakmıştım. Onun bakışları da bendeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Beden *Taekook*
Фанфик"Bir mucize gerçekleşsin istiyorum" Taekook / Yetişkin İçerik! Same Jungkook\ Uke Taehyung