19-Lütfen Gitme

50 4 0
                                    

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Sadece gitmesen olmaz mı?

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Taehyung, Seokjin'in sözleri adına koltukta geriye doğru yaslanmış ellerini ortada birleştirip Jungkook'a bakarak konuşmuştu.

"Evet bu doğru" Her ne kadar yüzünde ciddi bir ifade olsa da kalbi yüzüne tezat heyecanla atıyordu. Jungkook'un gözlerinin içine bakıyor olması onun kalbine iyi gelmiyordu.

"Ayy gerginlikten bayılacağım şimdi. Tae söyle de rahatlayım." Taehyung, Jimin'in konuşmasına göz devirerek üyelerin hepsinde göz gezdirmişti.

"Şu an ben de çok gerginim. Ancak bugün gergin olmam beni anlatacaklarımdan vazgeçiremez. Öncelikle sizden ricam lafımı kesmeden dinlemenizdir. Daha sonrasında anlattıklarıma inanıp inanmamanız sizin tercihiniz" Taehyung derin bir nefes alıp yerinde rahatsızca kıpırdandı.

"Yakın zamanda Jungkook ile aramızın bozuk olduğunu illaki farketmiş sinizdir. Ancak hiçbiriniz nedenini bilmiyor. Jimin hariç. Önce size ondan bahse-"

"Taehyung fazla abartmıyor musun?" Taehyung'un yüzünde sırıtış meydana gelince Jungkook'un lafına bekletmeden karşılık verdi.

"Sence abartan ben miyim? Neyse buraya ilişkimizden bahsetmek için toplanmadık. Lütfen bir daha lafımı kesme"

"İyi ama-"

"Jungkook uzatma da dinle" Yoongi'nin atarlı çıkışı Jungkook'u susturmuştu.

"Teşekkürler Hyung. Ne diyordum hah evet yaklaşık iki hafta önce Min Ho'nun ayağı kırılmıştı." Hepsi onaylar biçimde kafa sakladığında Taehyung konuşmaya devam etti.

"O gün Min Ho, Jungkook'u arayıp hastaneye götürmesi için ricada bulundu ve Jungkook da kabul etti. Neyse hastanede ki işimiz bittikten sonra onu evine götürdük. Namjoon Hyung o gün sen Jungkook'u aramıştın ve o da rahat konuşmak için dışarı çıkmıştı." Jungkook'un aklına o gün ona vurduğu geldiğinde kalbi sızlamış ve tekrar vicdan azabı çekmeye başlamıştı.

"Min Ho ile eskiye dayalı ve benim için çok önemli bir anımız var ve hafıza kaybından dolayı unuttuklarımı ona hatırladığımı söyledim. Aramızda bir kaç konuşma daha geçti ancak onları bir şey itiraf edince söyleyeceğim. Daha sonra sinirlendi ve üstüme yürüdü. Yanlış duymadınız üstüme yürüdü ve bana yumruk attı. Ben yumruğun etkisi ile yere düşünce Jungkook geldi ve ne olduğunu sordu. Min Ho ise sanki onun üstüne yürüyen ve ona el kaldıran benmişim gibi davranmaya başladı. İşte bunun sonucunda ben de Jungkook'a onun yalan söylediğini ve ayağı kırık konusunda numara yaptığını söyledim ancak bana inanmak yerine ona inandı. Ben de bunu yediremediğimden şu an aramızda buzdan bir duvar var." Jungkook olayları tam anlatmadığı için şaşırmıştı.

Tek Beden *Taekook*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin