18-Bize Anlatmak İstediğin Bir Şey Varmış

48 3 0
                                    

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Ve bir gün ortaya çıkardı gerçekler...

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

"Jimin saat kaç?"

"14.02" Taehyung gülümsedi.

"Yapmamız gereken son bir şey kaldı" Taehyung hem konuşuyor hem de araba sürüyordu. Aklında uygulaması gereken son bir plan vardı ve onu gerçekleştirdikten sonra her şey rayına oturacaktı.

"Senin hastane randevun yok muydu?"

"Oraya gidiyoruz zaten" Jimin onaylar biçimde kafa sallamış manzarayı izlemek adına camdan dışarı bakmıştı. Arabada yankılanan telefon sesi ile ikisi de aynı anda irkilmiş ancak durumu çabucak toparlamışlardı. Jimin telefonu çıkarıp kimin aradığına baktığında şaşırmıştı. Çünkü Hoseok arıyordu.

"Hoseok Hyung arıyor"

"Efendim Hyung"

"Jimin neredesin?"

"Dışardayım" Karşı taraftan fısıldama sesleri geliyordu.

"Hyung bir şey mi oldu?"

"Bir dakika bekle Jimin" Jimin dikkatli şekilde karşı taraftan gelen sesleri dinliyordu.

"Oh be rahatladım"

"Hyung neden aramıştın"

"Aslında ben aramadım. Yoongi Hyung nerede olduğunu öğrenmemi istedi." Jimin şaşırmıştı.

"Neden ki?"

"Sana bir sürpriz...ah Tanrım ağzımdan kaçtı. Gerçekten aranızda kalmaktan bunaldım ya gelin sorununuzu halledin"

"İyi de bir sorunum yok ki Yoongi
Hyung'la"

"Orasını gelince öğrenirsin. Neyse sen eve ne zaman geliyorsun?" Jimin gözlerini Taehyung'a çevirdi ve fısıldayarak işlerinin ne zaman biteceğini sordu.

"Hyung 2 saat gibi gelirim"

"Yanında biri mi var senin?"

"Taehyung ile birlikteyim"

"Yoongi Hyung'a Taehyung ile olduğunu söyleme tamam mı?"

"Niye ki?"

"Ahh Jimin çok soru soruyorsun Hyung'una güven, neyse kapatıyorum. İyi eğlenceler" Jimin telefonu kapatması ile Taehyung'a dönmüştü. Az önce ne konuşmuştu öyle

"Ne olmuş?"

"Bir de bana sor az önce ne konuştuk anlamadım"

"Neyse eve gidince öğrenirsin"

Tek Beden *Taekook*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin