už se probudil?

85 6 0
                                    


Uraraka:
Izuku leží už 2 měsíce v kómatu, je to tu bez něj celkem smutný a taky se toho hodně událo.
1) Iida mi vyznal lásku, ale já nevím co dělat takže teď to zatím neřešíme nijak, prostě potřebuju Dekua.

2) Kirishima má crush na Bakuga, ale ten ho odmítá, proč ale? Hmm...
Izuku si tenkrát ten den kdy se stala ta nehoda o něčem s Bakugem povídal a já se ho na to chtěla zeptat, jenže...

3) Už je to 3 dny co zmizela Momo, jedna z mích kamarádek.
Nevím co se jí mohlo stát, ale z domu by ona nidky neutekla a jako s posledním mluvila s Todorokim

Právě mi zvonil telefon, tak jsem to zvedla
,, Haló?"
,,Ochaco Uraraka?"
,,Ano to jsem já, co potřebujete?"
,,Jde o vašeho kamaráda, nejspíš se za chvíli vzbudí. Jestli chcete můžete ho jít navštívit.
,,Ou no tak to je super, dobře, do půl hodiny tam jsem"

Típla jsem hovor a vydala se za Dekuem do nemocnice.
Chodím tam už dýl, ale když mi řekli že se má vzbudit tak to si nemůžu nechat ujít.
Abych pravdu řekla, bála jsem se o něj a pořád bojím, byl to docela šok a všechno se stalo tak rychle.
Už stojím u recepce abych se zapsala jako návštěva.
,, Dobrý den, to jste zas vy?"
,,Ano, zas já"
,, Prý se má dnes vzbudit, tak hodně štěstí" usmála se mile
,, Děkuju"
Podepsala jsem papír a šla do 2. patra do dveří s číslem 17.
I když tam niko kromě něj nejspíš není.
,, Ahoj Deku, to jsem já, Ochaco" pozdravila jsem ho jako vždycky.
Říká se že lidi v kómatu slyší, ale nevím co je na tom pravdy.
,,Ahoj Ochaco" pozdravila mě Dekuovo mamka který jsem si všimla až teď
,, Dobrý den paní Midoriyo"
,,Volali mi že se má konečně vzbudit, tak jsem sem musela jít, chybí mi ten jeho veselý úsměv"
,,Jo mě taky volali, taky mi chybí"

Izuku:

Bylo to jako kdybych mohl konečně zas vnímat, slyšel jsem hals mojí mamky a i mí kamarádky.
Bolela mě hlava jak nikdy a když jsem pootevřel oči bylo tam nepříjemné světlo které vycházelo z oken.
,,M-mami?" řekla jsem hodně chraplavým hlasem.
,,Izuku" usmála se a já viděl jak se jí v očích zaleskly slzy, objala mě a já se jí pokusil taky.
,,Jak ti je? Nebolí tě nic? Počkej jdu pro sestřičku."
,,Je mi fajn, ale bolí mě hlava, co se vůbec stalo?"
,,Uraraka ti to řekne, já jdu pro tu sestřičku"
,,Ahoj Deku"
,,Ahoj, nechápu, co se stalo?"
,, Pamatuješ jak si spadl a udeřil se do hlavy?"
,,Jo, proč?"
,,Ten den tě odvezli sem do nemocnice a museli tě operovat, bylo to dost vážný a teď ses probudil po 2 měsících z kómatu"
,,Dva měsíce?!"
,, Už to tak bude, až tě pustí, řeknu ti všechno co se stalo"
,, Všechno ale"
,, Platí"
,, Takže už jste se probral Midoriyo?" Zeptala se šetřička po tom co i s mamkou přišla.
,,Ano"
,,A jak se cítíte?"
,,Docela dost mě bolí hlava"
,, Dobře, tak já vám dám prášky, jestli to bude všechno v pořádku mohl byste možná už zítra domů"
,, Dobře"

Po chvíli všichni odešli, že prej mě maj nechat odpočívat, ale já už odpočíval 2 měsíce, takže se tu hodně nudím, ale naštěstí mi tu mamaka nechala mobil.

*Máte 50 nepřečtených zpráv*

,,Od koho asi tak?" tak jsem se podíval a byli to zprávy od mích spolužáků, ať se už proberu a uzravim a tak.
___________________________________________
Třídní skupina:

Už jsem se probral

Mina: no konečně! To jsem ráda

Iida: To já taky, už se brzo vrať, je tu bez tebe nuda.

Shoto: Konečně už? Tak to je dobře

Bakugo: Máš jediný štěstí! Potřebuju si s tebou promluvit.

Dobře:)
___________________________________________


O čem si asi tak chce promluvit? By mě zajímalo.
Pamatuju si že posledně říkal něco o tom že.... sakra.... já si to nepamatuju.
Doufám že mi to zopakuje.
___________________________________________
Chat s uživatelem Bakugo:
Před 2 měsícema

Oi nerde, slyšel jsem co se stalo, doufám že tam dlouho nebudeš, protože potřebuju ti něco říct, to co jsem ti řekl dneska...byl jsem dost hrubej.

Čau, si prý v kómatu, ale to mě nezajímá, i tak ti píšu

Pak tam bylo několik zpráv od toho že se Shoto chová divně a že doufá že se vzbudim že se potřebujeme promluvit a bla bla bla ...

Před 2 dnama
Už se kurva probuď, nezvládnu to aniž bych ti to řekl z očí do očí a teď se okolo mě motá Kirishima a já nevím co mu říct.
___________________________________________

Kdybych si tak vzpomněl co mi to tenkrát říkal, vím že je to ale důležitý, ale prostě si nevzpomenu.

___________________________________________

Chat s uživatelem Todoroki:

Ahoj Midoriyo, je mi líto co se ti stalo, ale musím ti něco říct, takže si prosím z toho kómatu pospěš.

Víš nechci aby jsi byl s Bakugem, protože sám se miluju, vím že ti ten den řekl něco a byl dost hrubej, ale to já bych na tebe nikdy nebyl.
___________________________________________

Nevím co si o tom myslet no, ale na mobilu jsem ztrávil zbytek dne a kolem deváté hodiny jsem usl.

Doufám že se vám to bude líbit no, ale nebojte teprve se to rozjíždí 😂.

ŠepotKde žijí příběhy. Začni objevovat