- Tony Stark - 1 -

814 80 323
                                    

İstek: silandrella_
Umarım beklediğin gibi olmuştur. :)

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Y/N ve Natasha, Y/N'nin odasında gergin bir şekilde zamanın geçmesini bekliyorlardı. Y/N yatağında otururken gözlerini yere dikmiş düşünüyordu. Natasha ise geniş odanın içinde ileri geri volta atıyor ve arada bir saatini kontrol ediyordu.

En sonunda Nat yatakta oturan arkadaşının yanına oturarak elini destekleyici bir şekilde sırtına koydu ve "Sakin ol Y/N, daha hiç bir şey belli bile değil." dedi gülümseyerek. Y/N kafası ile onaylarken alarmın çalmasıyla kafasını kaldırarak arkadaşının gözlerine baktı. Bir kaç saniye Nat Y/N'nin gözlerine soru sorar gibi baktığında, Y/N ne demek istediğini anlayarak, "Ben bakmak istiyorum." dedi. Nat kafasıyla onayladı ve Y/N ile ayağa kalkarak banyoya yöneldi.

Lavabonun kenarında duran beyaz çubuğu eline aldı, derin bir nefes alarak elindeki çubuğa baktı. Pozitif. Gördüğü şeyle gözleri büyüdü. Evet böyle bir sonuç bekliyordu ama olmaması için hep bir umudu vardı.

Merakına yenik düşen Natasha daha fazla dayanamayarak Y/N'nin elindeki çubuğu aldı ve baktı. Gördüğü şeyle sevinç çığlığı atan Natasha, Y/N'nin durgun olduğunu görünce onu elinden tutarak tekrar odasına götürdü ve yatağına yan oturttu. Kendisi de yan olacak şekilde karşılıklı oturdu.

"Y/N bu çocuğu istiyor musun?" diye sordu yumuşak bir ses tonuyla. "Nat, Tony is-" "Tony değil Y/N, sen istiyor musun, istemiyor musun?" diye kesti Natasha arkadaşını. İşte o an gerçekten kendisini düşündü Y/N sadece kendisi. İçinde bir bebek vardı. Kendi bebeği. Ama sonra aklına yine Tony geldi.

~~~

Y/N, Avengers üyesi bir ajandı. Avengers'a ilk katıldığı günden beri Tony onunla flört ediyordu. Tony'nin playboy kimliğini çok iyi bilen Y/N ise göz deviriyor ve flörtlerin biteceği günün gelmesini bekliyordu. Ama o gün hiç gelmedi. Hatta belirli bir süre sonra çıkma teklifleri başladı.

Y/N, Tony'den hoşlanıyordu aslında. Ama sorun da buydu. Bu işin sonunda Tony'ye aşık olmaktan korktu ve en korktuğu şey bu duygunun tek taraflı olması olurdu. Sonuçta Tony'yi bilirsin o aşık olmaz. Belirli bir süre takılır ve bırakır.

RDJ ImaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin