- Tony Stark - 3 -

493 59 552
                                    

İstek: alexandraalouisa

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Kulede alışılmadık bir hareketlilik söz konusuydu. Nedeni; New York'un merkezinde bulunan, eski Stark kulesinden yapılan Avengers yerleşkesinin şehir dışındaki yeni binasına taşınmasıydı.

İşçiler ortak alanlarda bulunan eşyaları taşırken, kahramanların hepsi kendi odalarındaki kişisel eşyalarla ilgileniyordu.

Tartışmasız bu konuda en çok zorlanan Tony idi. Diğerlerinin kişisel eşyaları sadece odalarında bulunanlarla kısıtlıyken, Tony'nin ilgilenmesi gereken koca bir labaratuvarı vardı.

Pepper kıyafetleri, saatleri ve bunun gibi şeyleri ile ilgilenecekti. Ama önce kendisi birkaç şey alması gerekiyordu.

Labaratuvardaki işini bitirerek odasına yöneldiğinde yorulduğunu farketti. Bir an önce yeni evine gitmek istiyordu.

Sabahtan berri aklında olan kutuyu alabilmek için giyinme odasına girdiğinde, sadece kendisinin erişimi olan kilitli dolabı açtı.

Her zamanki gibi siyah, ortaboy zarif bir kutu karşıladı Tony'yi. Kaybetmekten korktuğu tek şey..

Tony şimdiye kadar bir çok isimle anılmıştı ama 'Antikacı' hiç bunlardan biri olmamıştı.

Hayatı boyunca bunlardan başka hiçbir şeyi sakladığını hatırlamıyordu. Kutuyu ve içindekileri ezbere bilmesine rağmen tekrar açarak gözü ile kontrol etti.

Elinde sadece siyah kutusu ile yeni yerleşkeye gidebilmek için arabasına binerek kuleden ayrıldı.

~~~

Avengers, aylardır peşinde olduğu ve birkaç kez elinden kaçırdığı adamın izini bulmuştu. Adam Hydra için ajan yetiştiriyordu. Kaçırılan, üzerinde deneyler uygulanan, ölen yüzlerce insan. Şimdiye kadar belkide binlerce...

Bina şehrin göbeğinde, sıradan görünümlü, yüksek bir binaydı. Steve, Tony, Clint, Natasha yanlarında birkaç ajan ile yaptıkları plan doğrultusunda binanın içinde dağılmıştı. Bruce şehrin merkezinde bir operasyon için büyük tehlike olduğu için gelmezken Thor Asgard'daydı.

RDJ ImaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin