Tony Stark - 5

384 43 294
                                    

Adam parlayan gözleri ile karşısındaki kadını dikkatle süzerken, Y/N adamın bakışlarından dolayı utandı. Kızarmaya başladığını hissettiği için gözlerini kaçırarak yüzünü yere eğdi.

"Elbisen çok güzel olmuş." dedi hayranlıkla bakmaya devam eden adam. "Aslında çok sıradan bir elbise. Hatta çok kararsı-" "Elbiseyi güzel kılan sensin. Ne giyersen giy, senin yanında zaten sönük kalacak." diye kadının lafını kesti adam, yanlış anlaşılmayı gidermek için.

Y/N utangaç bir şekilde gülümsedi. Çıkarabildiği en yüksek sesi ile bir teşekkürler mırıldandı. "Gidelim mi artık." diye sordu adama, konuyu değiştirmek için.

Baloya birlikte gitmek için kadına sorduğunda onay aldığında her beyefendinin yapması gerektiği gibi kendisini almaya geleceğini söylemişti. Y/N'nin evinin kapısına geldiğinde beyaz zarif elbisesi içindeki kadını gördüğünde uzun uzun onu incelemeye zaman ayırdığı için son beş dakikadır kapıdaydılar.

Henry gülümserken kafasını sallayarak kadını onayladı. Y/N çantasını aldıktan sonra evinin kapısını kapattığında, adam girmesi için kolunu uzattı nazikçe.

"Bu gece balodaki en güzel randevunun benimki olmasına izin verdiğin için teşekkür ederim." dedi Henry kendinden emin bir şekilde kadına bakarak. Y/N adamın flörtöz haline kıkırdarken kendisini arabasına yönlerdirmesine izin verdi.

Şimdi diyeceksiniz ki Tony Stark kurgusu diye geldik bu Henry de kimin nesi?
Haklısınız...
İzninizle her şeyi baştan anlatayım...

~~~

Henry Cavill, İngiliz iş adamı... Stark Endüstri ile bir iş anlaşması yapmaya geldiğinde Tony Stark'ın asistanı olan Y/N tanıştı. Tanıştıkları ilk gün ilgisini çeken güzel kadın ile flört etmekten kendisini alıkoymadı.

Y/N yıllardır yanında çalıştığı 'Mükemmel' Tony Stark'a duyduğu hoşlantıya rağmen, kendisinden bir beklentisi olmadığı için İngiliz iş adamın flörtü hoşuna gitti.

İlk başlarda adamın da Tony gibi playboy olduğunu düşünerek karşılık vermese de zamanla bunun böyle olmadığını öğrendi ve ilgisini çeken adama karşılık vermeye başladı.

Y/N ve Henry'nin yaptıkları toplantı sırasında birbirilerine gülümseyerek konuşmasını herkes farketti elbette Tony Stark'ın da...

Henry'nin kadına kimsenin bakmadığını zannettiğinde göz kırptığını kadının adama gülümsediğini gören dahi, kaşlarını çattı. Zaten ilk günden İngiliz adamın tavrının böylr olduğunu biliyordu ama Y/N'nin ona ne zaman karşılık vermeye başladığını anlayamamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RDJ ImaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin