- Tony Stark - 4 -

479 58 664
                                    

İstek: alexandraalouisa💙💙💙

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

"Gitmeyeceksin Y/N!" diye bağardı sinirle dahi.

"Neden gitmeyecekmişim?" dedi Y/N en az adam kadar sinirle.

"Çünkü ben öyle istiyorum." "Hah. Bak sen. Beyefendi istiyor diye aylardır üzerinde çalıştığım göreve gitmeyecekmişim."

Odanın ortasında bağıran çift bir an sessizleşti. Tony sakinleşmek adına arkasını dönerek birkaç adım uzaklaştı ve gözlerini kapattı.

Derin nefes alıp verdikten sonra tekrar sevdiği kadına döndü "Y/N lütfen." dedi. Bu sefer sesi oldukça yumuşak ve sevgiyle çıktı.

Kadında biraz sakinleşerek, "Tony, beni anlmana ihtiyacım var. Bak bunun üzerine ne kadar uğraştığımı sen biliyorsun. Lütfen zorluk çıkarma." dedi.

"Y/N nasıl normal karşılamamı bekliyorsun. Başka bir adamla yatacağını söylüyorsun. Bu normal mi?" dedi Tony sinirinin tekrar yükselmesine engel olamayarak.

"Hayır Tony. Sadece böyle bir ihtimal olduğunu söyledim. Bu olması en az olan olasılık. Sadece biraz yakınlaşacağım." dedi Y/N açıklamasını kabul edeceğini umarak.

"Son kez söylüyorum Y/N, gitmiyorsun." dedi Tony tane tane. "Zaten neden hâlâ çalışıyorsun anlamıyorum. Harcayamayacağın kadar çok param var zaten. Çalışmak zorunda değilsin. Senin yerinde olmak isteyen kaç kadın var biliyor musun?"

Bu cümle Y/N için bardağı taşıran son damla olmuştu. "Ben senin paran için mi birlikteyim? Asla senin paranı yiyerek dizinin dibinde oturan o kadınlardan değilim. Hiç olmadım. Senin de bunu bildiğini düşünüyordum. Ama belli ki beni tanıyamamışsın. Ben gidiyorum. Benim yerime olmak isteyen kadınlardan istediğin kadar getirebilirsin." dedi sinirle.

Hemen zaten gitmek için hazırladığı çantasını da yanına alarak kapıya yöneldi. Kapıdan çıkacağı sırada arkasını dönmeden "İlk fırsatta kalan eşyalarımı almaya gelirim." dedi sesinden ağlamak üzere olduğu belli olurken.

Tony zaten cümleyi söylediği anda pişman olmuştu. Ama Y/N konuşurkenonu ne kadar kırdığını daha iyi anladı.

Y/N konuştuktan sonra içini dolduran terkedilme korkusu ile dili tutulmuş bir şekilde olduğu yerde kala kaldı. Odanın kapısı sevdiği kadının ardından kapandığı anda sol gözünden de bir yaş firar etti.

RDJ ImaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin