"Aşk diye bir şey yok. Bu tamamen kimyasal bir reaksiyon. Evet o güzel bir kadın bu yüzden onu gördüğümde kalp hızım artıyor. Yani her şey beyinde bitiyor... Beynimi doğru kontrol edebilirsem -ki bunda oldukça iyiyim- bu tepkilerden kurtulabilirim." diye düşündü Sherlock kendi kendine.
Elindeki kemanı ile Baker Caddesine bakan büyük camın önünde dikilmiş, anlamsız melodiler çalıyor, telaşla etrafta koşturan insanları izliyordu. Her ne kadar aklında aşkı inkar ederek, onu sevmediğini söyleyerek kendini kandırmaya çalışsa da Sherlock da biliyordu şu an onun geri
gelmesini beklediğini.Öğlen yeni erkek arkadaşı ile buluşmak için çıkan Y/N'i, akşam üzeri olmasına rağmen hâlâ gelmediği için merak ediyordu. Y/N'e yakalanma korkusu ile onu takip de edememişti. Çünkü o zeki bir kadındı... Kurnazdı... güzeldi, sevgi doluydu... Sherlock'a karşı bile...
Sherlock, hızla kafasını sağa sola sallayarak zihnindeki düşünceleri dağıttı. Kemanından çıkardığı çok da sesli olmayan, karmaşık melodileri çıkarmaya devam ederken dışardaki insanları gözlemlemeye devam etti.
Evine dönmeye çalışan yaşlı bir katip karşı kaldırımdan yavaş adımlarla geçiyordu. Hemen arkasındaki iki kadın birbirileri ile önemli bir şey konuşuyormuş gibi görünüyordu. Ters yöne doğru koşan bir genç... derken caddeden geçen arabalardan biri apartmanın önünde durdu.
İçinden çıkan adamı gördüğünde Sherlock kemanı çalmayı bıraktı. Bulunduğu camın arkasında görünmeyeceğine emin olduğu şekilde az önceki adamın arabadan inen kadına yardım etmesini izlerken çenesini sıkmadan edemedi.
~~~
Y/N Y/L/N, Bayan Hudson'un yıllar önce vefat eden kız kardeşinin kızı idi. Y/N, çocukluktan berri kimyager olmayı aklına koymuş ve eğitimini bu yönde ilerletmişti.
Küçük yaşta babasını kaybetmiş olan Y/N, üniversiteyi bitirdikten sonra bir labaratuvarda çalışmaya başladığı sırada da annesini çaresiz bir hastalıktan dolayı kaybetti.
Y/N, Londra'dan daha iyi bir iş teklifi alana kadar Oxford da ailesinden kalan büyük evde yalnız yaşamına devam etti. Londra'daki teyzesine akıl danışmak için bir mektupta durumundan bahsettikten sonra teyzesi heyacanla geri bir mektup göndererek işi kabul etmesini ve yanına taşınmasını teklif etti.
Y/N, uzun zamandır yalnız yaşadığı için teklifini memnuniyetle kabul ederek ailesinin evini kiraya verdi ve Londra'ya teyzesinin yanına taşındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RDJ Imagines
FanfictionRDJ ve Karakterleri ile hayal et kitabıdır. Çoğunlukla Tony Stark olacak --------------------------------------------------------- Başlangıç Tarihi: 27 Aralık 2021