- Tony Stark - 2 -

663 73 494
                                    

Avengers, sabah erken saatte gittikleri bir görevden saatler sonra dönüyordu. Jette oturmuş ekip, fazla yara almasa da çok uğraştıkları için bitkin durumdaydı.

Jet Avengers kulesinin pistine indiğinde hepsi tek tek ayaklanarak inmeye başladılar. Kuleye ilk giren Tony'yi, "Hoşgeldiniz efendim. Size iletmem gereken kötü bir haberim var." diyen JARVİS karşıladı.

Yorgun ve uykusuz olan Tony, sinirle gözlerini kapatıp derin bir nefes alarak, sakinleşmeye çalıştı ve "Ne oldu JARVİS?" diye sordu.

"Efendim bir hanımefendi tüm Yenilmezleri toplantı odasında bekliyor." dedi robotik sesiyle JARVİS. Tony yüzünde anlamaz bir ifadeyle, "Ne demek bir hanımefendi? Kim olduğunu bilmiyor musun?" diye sordu.

"Hayır efendim sorun da bu. Kim olduğunu ya da içeriye nasıl girdiğini bilmiyorum. Sizin dışınızda kimseye de haber veremedim. Tek söylediği kötü birisi olmadığı ve Yenilmezlerle konuşması gerektiği." diye cevapladı JARVİS.

Duyduklarıyla şaşkına dönen Tony olduğu yerde kalakaldı. Onun bu halini farkeden Steve gözlerini merakla kısarak, "Bir sorun mu var Tony?" dedi. Onu duyan diğer arkadaşlarının da tüm ilgisini çekerek.

Bütün güvenlik sisteminin hacklendiğini hazmedemeyen Tony, "Bir sorunumuz var?" dedi.

Avengers ellerinde, kendilerine ait silahlarıyla toplantı odasına yöneldi. Tony bir kaç kez binadaki diğer Shield ajanlarına haber vermek istese de olmuyordu. JARVİS'e sorduğunda sistemde aşamadığı bir engel olduğu cavabını alıyordu.

Katdaki diğer odaları da kontrol ederek geldikleri toplantı odasının kapısında girmeye hazır bir şekilde geldiklerinde içeriye ilk giren nanoteknoloji zırhı ile Tony'idi.

Diğer herkes de içeriye girdiğinde gördükleri tek şey; genelde planları yaptıkları geniş masalı toplantı odasında, masanın başında kendilerine görev hakkında direktif veren Nick Fury'nin yerinde oturan güzel bir kadındı.

Herkes silahlarını kadına doğrulttuğunda kadın önünde bulunan eski görünümlü bilgisayarından kafasını kaldırarak, hiç istifini bozmadan, "Sakin olun. Düşman olarak gelmedim buraya. Silahlarınızı indirebilirsiniz." dediğinde.

"Neden sana güvenelim ki?" diye sorulan soru ile gözlerini kendine silah doğrultmuş Natasha'ya çevirerek omuzlarını silkti ve "Eğer isteseydim bunu çoktan yapmıştım. İnanmıyorsan onda sor." diyerek Tony'yi işaret etti kafasıyla.

Diğerlerinin başının ona dönmesiyle Tony "Aslında bakarsanız haklı. Her şeyi hacklemiş. Sizden başka kimseye haber veremedim. Yani yapmak isteseydi şu ana kadar bir çok şey yapabilirdi." dediğinde herkes de en az Tony kadar şaşırmıştı.

RDJ ImaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin