"Defol git hayatımdan! Şirketimden de, arkadaşlarımdan da ailemden de uzak duracaksın ! Bir daha seni hiçbirinin yakınında dahi görmeyeceğim! Hatta biliyor musun Ada ? Git! Öyle bir git ki izin bile kalmasın! Yüzün, gözlerin, ismin her şeyini al öyle git! Kalbini işaret etmişti. Sen burada öldün, ben burada boğdum seni, çıplak ellerimle hiç zorlanmadan neden biliyor musun? Çünki iki yüzlü bir şeytandan ötesi değilsin! Melek yüzlü şeytansın ama kabul ediyorum. Sana aşık olma da benim günahım olsun! Aşkın varlığına inandıran kadın, aşka lanetler yağdırmaya sebep olmamalıydı, hayır."
2 yıl sonra
Ada yolda dalgın-dalgın yürüyordu. yolda trafik vardı. Arabasının geçmesini bekliyordu. 1.araba geçti, 2. araba geçicekken..
2.arabayı Bora sürüyordu. Ada Borayla göz-göze geldi.
Ada: Bora
Bora: Ada
Bora tam arabadan inecekken Ada koşarak kayboldu. Bora etrafa göz gezdirirke Adayı bulamaz.
Adaya gelelim
ohh zor kurtulmuştum Boradan. 2 yıl sonra ilk defa göz göze gelmiştik. onu gördüğümde ağlamya başladım, ona sarılmak ona kavuşmak istedim ama yapamadım.
Boraya Gelelim
Adayı gördüm. 2 yıl sonra o masum ve yeşil gözlü yüzünü gördüm. Yıllar sonra ilk defa.onun yanına gidip sarılmak istedim. Kolundan tutup uzaklara sadece ikimiz olacak yere götürmek istedim ama yapamadım. Diyelim ki gittim hangi yüzle hangi sebeple hangi hakla sokak ortasında kolundan tutup arabaya bindirip uzaklara götürecektim hangi hakla! Benim buna hakkım yoktu.
Yazardan..
Bora eve geldi. Babasının yanına geçip onunla özel olarak konuşmasını istedi.Borayla babası çalışma odasına geçip biraz sohbet ettiler.
Bora: Baba seninle önemli bir mesele konuşmam gerek
Zafer: Noldu kötü bir şey mi oldu oğlum
Bora: Yok baba öyle bir şey değil
Zafer: Noldu o zaman Bora anlatta dinleyelim
Bora: Tamam anlatıyorum. Baba bu gün trafik vardı. trafikde arabamın önünde duran bir bayan gördüm. O Adaydı.
Zafer: ( Şaşırmış halde ) Ne..
Bora: Evet baba senden bununla iygili bir şey istiyicem..
Kestik.. 🎬🎬🎬
Devam Edecek..