22.Bölüm

93 2 0
                                    


Bora arabada oturmuş Adayı bekliyordu.

Bora: Nerede, geç kalmamasının söyledim. 30 dakika oldu

Telefonunu eline aldı, Adayı aramak isterken Minanın fotografını gördü. Aslı yüzünden aralarındakı tatışmayı hatırladı

Mina ve Bora arasındakı kavga sahnesi

Mina: Abi Aslıya gitme. Biliyorsun şirket için bizim işimiz Aslıdan önemli artık, sen başarı için daha çok çalış. Lütfen ona gitme

Bora: Hayır Mina karışma. Ben işi sonra yaparım. Ve haberin olsun Aslı hakkında böyle konuşma, ben seni uyarıyorum, kimsenin Aslıyı incitmesine veya onun hakkında böyle konuşmasına izin vermem, bu sen olsan bile.

Mina: Neden bu körsün? Görmüyor musun, kız arkadaşın Aslı seni seviyormuş gibi yapıyor ve seni kendi çıkarı için kullanıyor. Seninle oynamasına izin verme Bora.

Bora: Aslı düşündüğün gibi değil. Bunu sana daha kaç kez söylemem gerekiyor?

Mina: Bora ben Aslının arkadaşıydım. Onu senden iyi tanırım. Sakın onu şirkete yaklaşdırma! Sakın!!

Bora: Seni hiç iygilendirmez Mina. İstediğimi yaparım.

Zafer: Neden kavga ediyorsunuz?

Belma: Kavga etmeyi kesin artık!! Mina kızım haklı mısın?

Mina: Evet haklıyım anne. Ama kanıtım yok

Zafer: İkinizde Aslı yüzünden mi kavga ettini

Mina: Evet baba. Bora bütün işi bırakıp Aslıya gitmek istiyor.

Bora: Seni hiç iygilendirmez Mina. Yeter artık benim yerime kararlar vermeyin.

Zafer: Yeter artık Bora Sen nasık ablana bağırırsın. Daha sana kaç kez söyliyicem Bora Mina hamile. Onunla kavga etmeyi bırak artık. Stres yaparsa bebeği için köte olabilir.

Bora: Ama baba..

Zafer: Aması maması yok önce işini bitir ve bu gün Aslıya gitmek yok.

Bora: Ama..

Belma: Oğlum Bora. Lütfen ablanla böyle konuşma, onu için hiç iyi değil

Arkası döndü, odasına gitmek istedi ama Mina onu durdurdu.

Mina: Bora Dur!!

Bora: Seninle şu anda konuşmak istemiyorum.

Mina: Ablam sadece senin için eniyisini istiyor. Aslı düşündüğün gibi biri değil, sana iyi gelmiyor. 

Senin gerçek aşkın değil. Bir gün gerçek aşkını bulacaksın ve seni anlayacak biriyle olacaksın. Bir gün Aslı yüzünden incineceksin ama yaralarınızı saracak ve gerçek aşkınızı bulacaksınız.

Sahnenin sonu

Ada arabaya bindi ve Boranın onu arabada hiç fark etmediği bir şey hakkında düşünceli bir şekilde düşündüğü gördü.

Ada: Heyy Bora. Aşkım iyi misin?

Bora: Evet iyiyim.

Ada: Arabaya bindiğimi fark etmedin.

Bora: Özür dilerim, sadece rüya görüyordum dedi Bora, ablasından bahsetmemek için

Ada: Rüya, arabada mı?

Baht OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin