Ada: Şimdi size napacağımı gösteririm... Ve Ada o anda Boranın elini ısırır!
Bora: Ahhh Ada napıyorsun sen.. Geç arabaya çabuk..
Ada: Geçmiyorum.. Boraya tekme atıb kaçar..
Bora: Nereye gidersen seni bulucam Ada..
Ada ise
Ada hızla koşuyordur. Bora onu yakalamasın diye koşuyordu..Birden yere yıkılıb bacağını burktu. Ve yürüyerek gitmeye başladı..
Bora ise
Bora yollara maruz kalmıştı.. Sokak-sokak dolaştı.. Sonunda Adayı buldu..
Bora: Ada bekle..
Ada:Gidin Bora bey Adaysa koşmak için haraket eder ve bağırmasıyla Bora Adanın ayağının burkulması anlamıştı..
Bora: Ada yeter daha fazla kendine azab verme.. Ayağını burkduğunu biliyorum Ada yalan söylemeye kalkma..
Ada: Burkdumsa burkdum..
Bora arabasını sağa çekip durdurur. Ada kolundan tutub " Ada hadi arabaya itiraz etme edersen de.. Seni böyle kucağıma alırım.." Bora o anda Adayı kucağına alıp arabaya bindirir.
Bora Adayı 👇👇 şurada ki orman evine götürür..
Ada: Bora bey neresi burası
Bora: Ev işte.. buraya getirme sebebim teyzenler seni böyle görmesin..
Ada: Burada Bora bey teyzemler bursaya dönmüştü zaten..
Bora: Aaa öyle mi (bilmiyormuş gibi ) bilmiyordum.. Fena mı oldu orman dağ havası alırız..
Ada: Bora beyyyy..
Bora: Efendim Adaaaaa..
Ada: Bora bey acill beni evime götürüyorsunuz..
Bora: Ada sen o evi bana vermemişmiydin. Hani demiştin Bora bey alın tepe-tepe kullanın demiştin..
Ada: Tamam beni sahile bırakın..
Bora: Ada saçlama hiç bir yere gitmiyorsun.. Ada böyle güzel orman evine gelmşsin sessiz sakin bir yerdesin.. Ben senin yerinde olsam böyle yeri kaçırmam uzanıp dinlenirim.
Ada: Kaçırmayın o zaman uzanın dinlenin Bora bey elinizi kolunu bağlayan mı var...
Bora: Ada hala anlamadın dimi.. Seni buraya neden getirdiğimi.. Bora Adaya doğru yaklaşıp "Anlamadın mı gerçekten" Ada "hayır anlamadım anlamakta istemiyorum.. Neyi anlıyıcakmışın ki ... Haa ben anladım siz beni kaçırdığınızı ima etmek istiyorsunuz"
Bora: Hayır seni sevdiğimi ima etmeye çalıştım Ada..
Ada: Ama ben sizi sevmediğimi ima etmek istedim Bora bey..
Bora: Ada lütfen söyleme böyle..
Ada: Bora bey neyi söylemeyim..
Bora: Beni sevmediğini ( Gözleri dolu şekilde)
Ada: Bora bey ben sizi hep sevdim ama patronum olarak ( Ayağının verdiyi acıyla) ahh..
Bora: Noldu Ada iyi misin? ( telaşlanarak)
Ada: İyiyim ama sanırım ayağım kanıyor..
Bora: Ne dur bakıyım..
Bora
Kestikk🎬🎬 Devam edecek...