Ada: Al tüfekini seninde tüfekinin de ALLAH BELASINI VERSİN! Bora Doğrusöz
Bora: Ada hanım yine yapmış yapacağını.. Ada sen benimle niye konuşmak istemiyorsun.. Niye beni dinlemek, konuşmak istmiyorsun.. Neden.. Neden Ada..
Ada: Sen benim kalbimi kırdığın ve beni üzüdüğün için..
Bora: Yalan söylüyorsun.. Ada sen bana yine yalan söylüyorsun..
Ada: Ne anlatıyım ha.. neyi..
Bora: Gerçekleri.. Bana niye bu kadar kızgınsın..
Ada: Bu kadar çok mu bilmek istiyorsun gerçekleri..
Bora: Evet bilmek istiyorum.. Beni sana kızgın yapan şey ne..
Ada: Tamam.. Anlatayım o zaman..
Yazardan..
Flasback..
Ada Boraya Gerçekleri söyledikden sonra oradan ayrılır..ve 2 ay geçer..
Ada iki ay içinde ne uyumuş, ne de yemek yemişti..
Sanki Ada Tözün değilen bir insan bu dünyada hiç olmamış gibi.. Teyzeleri Adanın bu durumuna çok üzülüyordu.. Ada hiç uyumazdı.. Sadece durmadan ağlıyordu..
Her gece Rüyasında Borayı görürdü.. Onun nasıl kalbini kırdığını onu nasıl üzüdüğünü görürdü rüyasında.. Aslında rüya değildi ama o rüya olduğunu sanardı..
Bir gün Ada Boranın hayalini görür teyzeleri bunu görünce Adanın iyice çıldırdığını fark eder.. Aslında çıldırmamıştı.. Burada Ada hamileydi ama hamile olduğunu bilmiyordu..
Bebeğini 2 aylık olduğunda ölür.. Ama haberi yokdu.. Her şeyden habersizdi.. Bir gün sancılanır.. Ama hiç kimseye söylemez.. Akşam teyzeleri belki Ada yemek yer diye odasına gidip çağırır ve Adadan ses gelmez..
Nergiz: (kapıyı tıklatar) Ada hadi kuzum gel iki lokma bir şey ye bak beni üzüyorsun teyzecim hadi.. Ada kızım Adadan ses gelmez.. ve Nergis bunu anlayınca içeri girer Adanın baygın halde yerde yatdığını görür..
Nergiz: Ada kuzum hadi uyan lütfen bak Bora geldi Ada aç gözleri lütfen sana bir şey olursa biz naparız..
Nergiz Aslana ambulansı aramasını söyler ve hastaney gider.. Doktorlar Adayı yoğun bakıma alır.. Bir süre inceledikten sonra Adanın 2 aylık hamiler olduğunu ve bebeğini kaybettiğini anlarlar..
Doktor: Malesef Ada hanım 2 aylık bebeğini kaybetmiş.. Başınız sağ olsun.. Nergiz bebeği duyunca yıkılır..
Doktor: Burada bebeği almamız gerek yoksa Ada hanımıda kaybederiz.. ve doktor nergise gerekli dosyaları imzalatıb gider.. Artık Ada bebeğini hepten kaybetmişti.. Ama habersizdi bebeğinin olduğundan, onu kaybetiğinde habersizdi..
Bebeği aldıktan sonra Adayı bir odaya alırlar.. ve Ada gözlerini açar der ki..
Ada: Teyze ben nerdeyim neresi burası ben neden bu haldeyim noldu bana açıklarmısın..
Nergiz: Ada odanda bayılmıştın bizde seni hastaneye getirdik.. Ada sana bir şey daha söylüyücem.. Ama üzülmüyüceğine söz verirsen..
Ada: Noldu teyze artık söyler misin?..
Nergiz: Ada 2 aylık hamileydin.. Ama bebeğini kaybettin..
Ada: (şoke olmuş) ....
Nergiz: Bir şey söylemiyicek misin?..
Ada: ( ağlayarak )Bebeğimi mi kaybettim.. Boradan kalan son hatırayı koruyamadım mı..
Nergiz: Ada tamam ağlama zaten hamile olduğunu bilmiyordun.. Bilmiyorduk..
Ada: ( bağırarak ve ağlayarak )Ama ben ondan kalan tek hatırayı bile koruyamadım.. Koruyamadım bebeğimi.. BEN NASIL BİR ANNE OLUCAKTIM!.. BEBEĞİNİ KORUMAYAN BİR ANNE OLURMU..
Nergis: Ada tamam sakin ol.. Doktor bey Ada fenalaştı..
Doktor: Tamam geliyorum.. Hemşire hemen sakinleştirici iyne yap..
Dokto iynesi yaptıktan sonra Ada uyur..
Return to the future..
Ada: Oldu mu?.. Gerçekleri duydun mu..
Bora: Ada sen hamileydin ve bunu bana söylemedin..
Ada: Ben biliyordum sanki..
Bora: Ada lütfen.. Bizi bırakma.. Pişmanım.. Seni o gün orada bıraktığıma pişmanım.. Lütfen..
Ada: Bora.. Lütfen beni evime götür lütfen.. Seninle aynı bir yerde kalmak değil senin yüzünü bile görmek istemiyorum..
Kestikk🎬🎬 Devam Edecek..