Arkadaşlar Merhabalar Yeni senaryo yazma kararı aldım çünkü devam edemiyorum ve Yeni Senaryomuz..
Karşımızda.. Baht Oyunu 2
Aşk ve Mutluluk için savaşın
Özet
Bora ve Ada'nın mutlu ve neşeli evliliğinden bir yıl sonra, Bora'nın eski kız arkadaşı aniden hayatlarında belirir.
Görünüşünden bu yana Ada'ya onu Bora'dan ayırmak için birçok soruna neden olmuştur ve aynı zamanda Bora'yı geri almak istemektedir.
Ancak Ada, Bora'nın hayatındaki görünüşünün ardındaki tehlikeli bir sırrı öğrendikten sonra Bora'nın ailesini ve Bora'ya olan aşkını korumak için elinden gelen her şeyi yapacaktır.
Bu Ada'nın büyük savaşı olacak. Ama aşkını koruyabilecek mi yoksa kaybedecek mi? ?
Hikayeye Katılacak Yeni Karakterler..
Arkadaşlar Video bu ama atamadığım için görsellerle anlatıcam
1. Bora'nın eski sevgilisi
Aslı: Güzel bir kız, kendine güvenen, güçlü ama açgözle ve kinci.
İstediğini elde etmek için daha kötüsünü yapabilir, güzel yüzü ve tatlı gülümsemesiyle gerçek amacını gizleyebilir ve insanları kandırabilir.
2. Ali ve Bora'nın eski arkadaşı Kerem
Kerem: Bora be Ali'nin üniversitelerinden beri eski bir arkadaşıydı.
Kerem yakışıklı, çekici ama kalpsiz, açgözlü ve hırçındır. Kerem, üniversitedeki mükemmeliği ve şirkette devam eden başarısı nedeniyle Bora'dan uzun süredir nefret ediyor.
Kerem, Bora'nın mülküne el koymak için her şeyi yapmaya hazırdır.
3. Şirkette Peppe adında yeni bir işçi
Peppe: Bir erkekdir ve şirkette yeni bir işçi, Ada ve Bora'yı çok seven ve onları tüm kötülüklerden korumaya hazır, gizemli ama meraklı, sevimli ve neşeli bir karakter.
4. Ada'nın ve Selin'in en yakın arkadaşı Mayeosh ( Yani Maya )
Mayeosh: Mayeosh lakabı olan Maya adında bir kız.
Ada ve Selin'in yakın arkadaşıdır ancak babasının işi için İspanya'ya gitmiş ve babasının vefatından sonra Türkiye'ye dönüp arkadaşlarının yanında kalmaya karar vermiştir. Komik, iyi ve kibar bir kişilik ve yemeği çok sever.
ve bu kadar arkadaşlar yeni bölümler her salı gelecek Hoşçakalın..