"Hmm akak nak tanya boleh?"soal Darielia.
"Ha tanya lah"balas Zulaikha sambil memilih roti di kedai itu.
"Emm betul ke Akak dah tak ada rasa suka langsung kat Abang?"soal Darielia.
Zulaikha yang sedang memilih roti itu perbuatannya terhenti apabila mendengar Darielia menyoalnya sebegitu.
"Ehh Akak okay tak ni,kita ada tersalah cakap ke?"soal Darielia sedikit risau.
Zulaikha tersedar dari lamunannya itu dan berpaling ke muka Darielia.
"Tak ada lah,ha apa tadi Lia tanya?"Zulaikha menyambung semula memilih roti.
"Ouh ni ha Akak memang dah tak ada rasa suka langsung ke dekat Abang?"soal Darielia sekali lagi yang berada di sebelah Zulaikha.
"Emm sikit je lah"balas Zulaikha.
"Ha kita dah agak dah Akak mesti suka lagi dekat Abang"kata Darielia sedikit tersenyum.
"Ehh jangan cakap dengan Abang pulak !!"katanya sedikit terjerit.
"Ye lah"balas Darielia dan berlalu pergi meninggalkan Zulaikha disitu.
•••••
KLAK
Mereka berdua melihat ke arah pintu siapa gelarannya yang membuka pintu itu.Iaitu Zulaikha dan Darielia.
"Ha lama betul kat bawah"kata Akasyah dan mengambil plastik berisi roti itu yang di pegang oleh Zulaikha.
"Hihihi sorry"balas Darielia.
"Ha doktor kata kau dah boleh discharged esok pukul 3 petang"kata Zulaikha.
"Ouh okay"balas Akasyah.
"Ha tak pe lah biar aku hantar kau balik rumah"kata Danny.
"Ehh tak payah anak kau kan demam,nanti Rayden tolong hantar aku balik rumah"balas Akasyah.
"Ouh okay hihihi lupa anak kat rumah demam"katanya sedikit tersengih.
"Danny macam mana semenjak jadi Ayah banyak cabaran tak?"soal Akasyah.
Tersedak Zulaikha yang sedang minum itu apabila mendengar Akasyah menyoal itu kepada Danny.
"Kau dah kenapa Kasyah tetiba tanya ni,ke kau nak kahwin dah?"soal Danny dengan terkejut.Tak pernah pulak sepupu dia ni tanya pasal anak tetiba je ghisau dengan Akasyah ni erk.
"Ehh lambat lagi,saje je tanya hihihi"
"Ouhh susah lah jugak"balas Danny.
Akasyah mengambil roti di dalam plastik dan membuka plastik roti itu lalu dia makan.
"Ha Kasyah cepat-cepatlah kahwin tak sabar nak makan nasi minyak ni"pelik Danny.
"Hmm nak buat macam mana tak ada calon lagi"balas Akasyah dengan muka sedih.
YOU ARE READING
Bidadari Untuk Darrel Akasyah [C]
RomanceDarrel Akasyah||Zulaikha Natasha ❝𝐏𝐫𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐞❞ Peristiwa tidak dijangka dulu membuatkan hubungan Akasyah dan Zulaikha semakin renggang.Akasyah menghilangkan diri daripada gadis itu dan...