Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, czy gdyby Twój los się zmienił to czy byś chciała lepiej go poznać?
A kiedy byłaby możliwość powrotu, wróciła byś?Nazywam się Dayana, mam piętnaście lat, a za niedługo szesnaście. Mam jasne niebieskie oczy i jestem brunetką. Lubię ubierać się modnie, ale zależy to też od mojego samopoczucia i chęci do życia. Na co dzień jestem osobą skrytą w kontaktach z innymi dlatego też najczęściej siedzę w moim pokoju i zajmuje się zainteresowaniami. Raz na jakiś czas lubię też śpiewać, ale nigdy bym nie chciała śpiewać na jakimkolwiek wydarzeniu w zamku przed tysiącami ludzi, którzy mnie znają. Lubię czytać książki, a zwłaszcza literaturę fantastyczną i przygodową. Niektóre książki są tak napisane, jak gdyby były one historiami realistycznymi. Co mi bardzo pod pasowało, gdyż uwielbiam realizm. Moim innym zainteresowaniem jest szkicowanie przedmiotów, które szczególnie przykuły moją uwagę. Kiedyś na balu w zamku, ktoś przyniósł żabę z guzików, która mnie tak zainspirowała, że musiałam ją narysować. Tak też zaczęła się moja przygoda z rysunkami i ze szkicem. Co przeobraziło się w talent i pasję życiową.
Mieszkam wraz z siostrą Layą i rodzicami w zamku niedaleko miasteczka GreenVille. W zamku są ogromnie okna z widokiem na góry i lasy deszczowe. Na środku lasów są ogromne latarnie. Dają one dużo światła każdemu z pomieszczeń w czym pomagają ozdobne kryształkami żyrandole. W zamku jest zachowany styl starodawny, ale większość mebli w sypialniach jest już nowszych niż 15 lat temu gdy ten zamek przebierał przez ostatni remont. Na dole jest salon w środku, aby osoby nie mieszkające tu nie patrzyły co robimy. Jest ogromna jadalnia na 300 osób oraz miejsce do tańczenia. Dla kucharzy i miksologów jest ogromna kuchnia z małym stolikiem i na dole są dwie średniej wielkości w łazienki po obu stronach zamku.
Mój pokój znajduje się na drugim piętrze, w środkowej części korytarza. Na szczęście obok schodów, bo zamek jest olbrzymi i niezbyt by mi się chciało okrążać go codziennie. Naprawdę nie mogę uwierzyć, że jest tyle pomieszczeń, w których jeszcze nie byłam. Podobno niektóre z nich są zamknięte na klucz, ponieważ są tam trzymane cenniejsze przedmioty, a nawet diamenty! Gdy wchodzimy do mojego pokoju po lewej stronie jest łóżko z piękną szafką nocna, której rogi są cudownie przekształcone w złote i jest na niej lampka z włącznikiem na pilot. Idąc dalej jest biurko z krzesłem i mój laptop z moimi e bookami. Biurko mam zazwyczaj dobrze uprzątnięte, zresztą jak cały pokój. W pokoju znajduje się również fotel, szafa na wielkość i wysokość całej ściany i komoda nad którą jest telewizor. W jednym z rogów mojego pokoju znajduję się sztaluga z płótnem. Na płótnie zazwyczaj są niedokończone prace, które dzięki swym barwom dodają cudownego koloru mojemu pokojowi. Znajdująca się nad pokojem lampa ma piękny złoto- biały abażur kształtem przypominający kryształ.
Mam młodszą siostrę Layę. Ma ona trzynaście lat, jest miłą ale też jak ja jest skrytą osobą. Lubi czytać wszystkie dawno wydane książki, zresztą tak samo jak uwielbia słuchać wywiadów z ich autorami. Jednym z jej mniejszych marzeń, byłoby porozmawiać z ich częścią. Gdyż jedną z jej pasji jest przeprowadzanie wywiadów z innymi. Na naprawdę każdy temat, jedną z jej pasji jest przeprowadzanie wywiadów, co jest dla niej częste gdy odwiedzają nas znane osoby. Laya ma w pokoju duże oraz wygodne łóżko z telewizorem, szafkę nocną z wyglądu jak moja oraz biurko z fotelem takim w kolorze pudrowego różu. Na biurku leży kilka ulubionych książek Layi. Obok biurka Laya ma fotel do czytania książek. Lubi ona książki bardziej fantastyczne niż ja. Z przodu fotelu jest mały kawowy stoliczek, na którym jest herbata. Codziennie to inna, co najważniejsze zależy od jej samopoczucia. W ten sam sposób jak mój styl ubioru na co dzień. Całe pomieszczenie ma barwę szarego drewna tylko fotel jest w kolorze pudrowego różu oraz stoliczek przed nim w kolorze białym.
Mam nadzieję, że nie obrazicie się jak nie opiszę rodziców. Prostu nie chce zaśmiecać opisu. Bo rodzice są podobni do takich standardowych. Nie wiem jak mnie zrozumieliście, ale po prostu nie będę opisywać rodziców, gdyż mój opis będzie skierowany do częstszych bohaterów i pomieszczeń.
Kolejnym bohaterem jest Spencer. Ma już szesnaście lat. Jest brunetem ma niebieskie oczy. Zazwyczaj nosi luźne ubrania. Ale gdy trzeba nie ma problemu w ubraniu się odświętnie. Lubi szkicować postacie sci- fi. Jego talentem jest wpadanie w kłopoty co naprawdę często się zdarza.
------------------------------------------------------------------------------------------
Hej, nazywam się Tatiana. Jest to moja pierwsza i miejmy nadzieję, że nie ostatnia książka.
Kiedyś nie ciągnęło mnie do pisania.
Lecz niedawno dostałam wenę, w czasie której wymyśliłam fabułę i miejmy nadzieję, że znajdę czas by wam ją tutaj napisać i opublikować.Może na początek 5 gwiazdek?
Książka jest całkowicie moja i nie życzę sobie, aby ktoś ją kopiował i publikował jako swoją.
W książce oczywiście są inspiracje z książek i filmów, ale fabuła i ciąg wydarzeń jest mój.Dziękuję za uwagę ❤️ i miejmy nadzieję do zobaczenia wkrótce
Życzę miłego wieczoru /poranka. Papa 😃😃
CZYTASZ
Zmienność losu
Teen FictionWiodę normalne życie w zamku, malując i uczestnicząc w uroczystościach. Gdy nagle ... moje życie odwraca się do góry nogami. Nazywam się Daiana mam 15 lat i kocham malować jest to moja olbrzymia pasja. Mam młodszą siostrę Laię i chłopaka Spencera, k...