6let dříve
Už jsem jela v autobuse směr tábor a poslochala písničky. Mohla by jsem se vám představit jmenuji se Natálie Mrázová mám dvojče Sábu. Jedeme na tábor s našema kamarádkama Peťou a Kačkou. Na tenhle tábor jedem po třetí, a hrozne moc se tam těšíme. Hlavňe kvůli těm lidem. Po 20.minutách jsme dojeli na místo. Vybalily jsme si a pak jsme šly na verandu chatky. A vten moment se mi zastavilo srdce. Uviděla jsem ji...měla triko the beatles,brýle a tmavě zelené tříštvrťáky (takove ty dlouhé šortky) byla krásná a šla knám ,ona de fakt knám,co mám dělat,hlavně klid.... "Ahoj já jsem Kája a vy?" Řekla . Holky začly říkat svoje jména a když přišla řada na mě tak jsem stuhla a zrudka ale nakonec ze mě vypadlo "ahoj já jsem Naty, v jakém si týmu?" Zeptala jsem se jí v naďeji že bude ve žlutém jako já ,ale nakonec z ní vypadlo že je s kačkou, což mě hodně sklamalo. Půl hodiny jsme jenom blbly a povídaly si zjistili jsme že má chatku vedla nás tak jsem byla nadšená .Za ťech dvacet minut jsem se sní hodně zblížila jako by jsme se znaly věčnost a taky že znaly..byla na mim prvním taboře minulej nejela proto jsem na ní zapoměla. Pak už jsme měli program. Nemám vtýmu nikoho kromě kuby ah kuba aspoň ten.Je hrozně super .minulej rok jsme byli skoro nerozluční až na jednu noc kdy se mě zeptal jestli sním nechci chodit..odmítla jsem. Né ze by nebyl hodny,milý,chytrý nebo hezký ale prostě nemilovala jsem ho a vědela jsem že by ten vztah nevydržel. Od té doby jsme už neměli takovej vztah jako před tím. "Ahoj" pozdravil mě "ahoj" odpověděla jsem mu "jsem rád že si jela myslel jsem že nepřijedeš" sklopil hlavu a koukal do země. Byla jsem překvapená z toho co řekl. "Proč sis to myslel?" Zeptala jsem se "Myslel jsem že by jsi sem nechtela kvuli me. Kvuli tomu co jsem ti nabídl a tys to odmítla,myslel jsem že jsi se zalekla a uz me nejradsi nevidela." Koukala jsem na něj s otevřenou pusou "Myslel sis špatně,ikdyz jsem odmítla ten vtah co jsi mi nabídl nezavrhla jsem vztah co jsme měli". Rozzářili jse mu oči "Takze jak za starých časů?" Zeptal se "ano" pak mě objal. To objetí trvalo až nepříjemě dlouho naštěstí začal program tak mě pustil,aby jsme davali pozor na to co říkali vedoucí.