Plány

203 10 0
                                    

Pohled Káji
Natyna všude vytrubuje co jí řekl kuba. Chudák malej je zamilovanej do takovédle ubožačky která ho furt strapňuje. Já ho miluju miluju a miluju je to takovej můj kulíšek. Ale on né a né se zamilovat do mně. Chce to něakej plán. Aspoň už ležim v posteli a můžu o všem přemýšlet.

Jakubovo pohled
Je druhý den ráno a já furt nemohu uvěřit že tohle se vyklubalo z Natyny vždycky to bylo supr holka a teď je uplně jiná a to v negativnim smyslu. Mám pocit jakoby ten rok před tim vůbec nebyl a já jí du balit od znova. Chce to něakej plán. Potřebuju něakého špeha kterej na Natynu napráská všechno a furt sní je.....Sabina! Jo jasná volba. Furt jede v tom jak ubližovat ponižovat, schazivat a pomlouvat lidi...jo ta se bude hodit.

Sabči pohled
V chatce sem byla sama protože sem raní ptáče takže vše co teď moje spolubydlící dělaj v umývárně já už mám dávno za sebou. Někdo zaklepal a hned vešel. Je to Jakub. Něco k tomuhle klukovi... Minulej rok sem si myslela ze jede po Natyně a včera večer se z toho stala pravda. Když Natyna včera vyprávěla o tom co všechno po ní chtěl tak sem brečela smíchy ne fakt prostě kvám přijde kluk a řekne "chci být s tebou furt, při všech činností!" Po tomhle mně tak bolelo břicho jako nikdy. No aby sem to schrnula Jakub Toman je pro mně ten nejvíc balič na světě 8) ten jestli takto někoho uluví tak mu udělám tričko nejdelší lemuří ocas.
Co chceš casanovo? -já
Pomoct- Jakub
S čím? - já
S Natynou- Jakub
Jak ti jako mám pomoct s Natynou?- Já
No jak asi budeš mi na ní donášet-Jakub
To se mi zamlouvá. - já
Jakto- jakub
Když já tobě tak ty mně - já

Pohled Natky
V umývárně byla kája. Tak sem toho využila.
Ahoj jak se máš- já
Ty na mě ani nemluv, chudák kuba řekl ti věci o kterých si já jenom můžu zdát a ty se mu za 1. Vytlemíš do ksichtu a za 2. To tady všude roztrubujes. - kája
Ale ale já....

Táborová láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat