Zvědavost je na Ivu

434 12 5
                                    

Kubovo pohled
Tenhle tábor miluju ale ty rána s budíkame je ta největší bullshit co mohli vymyslet. Aspoň hraje Wake me up. Jinak bych na tu podělanou rozcvičku házel bobana. Nejhorší na
celé té rozcvičce je Holina. Co si myslí ,že trénujem na olympiadu nebo nás chce zabít pomalou a bolestivou smrtí...fakt nevim. Ale má to i své výhody rozvička je místo kde poprvé za celej den uvidím Naty. Ano je to divné ale v noci nemůžu spát protože se nemůžu dočkat na ten její usměv ten úsměv je takovej ten úsměv který když ho uvidíte řeknete si v duchu že kdyby jste si čistili zubu po každém jídle měli by jste ho taky . Další super věcí na rozcvičce je že hned jak ta rozvička zkončí dostanu nažrat. Ale dneska ne-e dneska udělali tu nejhorší věc. Rozdělili nás na kluky a holky na celé dopoledne. Ano od rozcvičky do oběda jsi pro nás připravili program alá doba pravěká nebo co to bylo. Celá věc zpočívala že kluci bojují proti holkám v jakékoli hře. Prohráli jsme. Hned jak to zkončilo chtěl jsem jít za Naty ale Karolína mi do toho plánu vlezla. Kája byla pro mě kamarádka ale někdy už to bylo fakt hrozný jak za mnou furt lezla už od primi "Ahoj" řekla "Nazdar" řekl jsem chladně. "Jsem smutná z toho že nejsme spolu v týmu." Tím mě fakt rozesmála "To máš docela blbý,já jsem s Naty takže je to cajk." Zničeho nic se rozbrečela a utekla na záchody. Nepochopil jsem to. Ale byl jsem rád že konečně vypadla. No a už jsem si chtěl sednou k Naty ke stolu jenže mi místo obsadil jeden z největších debilů tady na táboře, . Takže jsem si ukořistil aspoň místo u stolu s klukama. "Něakej nasranej" řekl Pepa " A ty se mi divíš?" Odpověděl jsem co nejstručněji jak to jen šlo protože jsem byl fakt naštvanej. "Nejen tobě zasedl místo." A měl pravdu protože celkově vzato už patřil do naší party (Ja,Naty, Sába, Dominik , Káča,Vojta, Šíma,Pepa, Peťa a od včerejška i Karolína) Žádnej jinej člověk! Ale byl tam a nás hodili přes palubu.

Pohled Káji
Jsem tam kde jsem byla včera ubulená a nemilovaná. Prostě já mu lezu do prdele už přes 2roky a neobejme mě ani na Valentýna. Jí zná sotva 5.min a už jí obímá dýl jak jí zná. Najednou někdo přišel. "Kájo seš v pohodě?" Podle hlasu jsem poznala že je to Natála. Jasně jsem uplně cajk když obímáš kluka po kterym chci okoňovat už víc jak dva roky. "Ne,nejsem. Můžeš jít pryč?" Odpověděla jsem jí "Ne,nemůžu." "Proč?" "Protože mi na tobě záleží víc jak na kteremkoliv jiným ikdyž tě neznám ani 24 hodin ." Odzbrojila mě tím co řekla. Hned jsem otevřela kabinku a obejmula jí. Protoze ikdyž mi dělá do kuby je to asi jedinej člověk kterýmu nejsem uprdele. "Tak co se stalo?" Zeptala se. " Víš,je tady jeden kluk kterej se mi fakt líbí ale on miluje asi jinou." Z toho usmevu co mela pred tim se stal shnilej banan. "Ani nevíš jak dobře to znám."

Táborová láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat